nastala bez njegove krivnje. U konkretnom slučaju i po shvaćanju ovoga suda nadležna uprava za ceste u obavljanju poslova održavanja predmetne javne ceste u ... ujutro prilikom odlaska na posao pala na zaleđenom dijelu ceste oko 50 m prije autobusne stanice u V., a pri padu je zadobila prijelom skočnog zgloba ... , bila je poledica, a temperatura se ujutro kretala od 02,00 do 06,00 sati od -7 do -10 C. Na osnovu tih odlučnih činjenica drugostupanjski sud je ocijenio ... očistiti i osigurati kolnike od svih negativnih utjecaja padavina i niskih temperatura. U zahtjevu za zaštitu zakonitosti državni odvjetnik se poziva na
radom ugrožavati ljude i okolinu, a izgradnja i održavanje elektroprivrednih objekata (postrojenja i vodovi) je od općeg interesa, sukladno odredbi čl. 26 ... obiteljske kuće u P., K. 7, te da je zid stubišta sa sjeverne strane zgrade bio udaljen svega 25 cm od dviju žica dalekovoda pod naponom, protivno odredbama ... . od 01. prosinca 2000.g. naloženo je tuženiku dovesti svoj stambeni objekt na propisanu sigurnosnu udaljenost od 4 m od vodiča dalekovoda 10 kV M.-P., u roku od 30 dana od dana dostave ovog rješenja, koje rješenje je dostavljeno tuženiku, protiv kojeg nije ulagao žalbu, ali po kojem nije niti postupio
na ulicu P.O., a na kojem mjestu počinje kosina u dužini od 4 metara kojom se dolazi na zemljinu površinu 40 x 30 metara, nema sumnje da mjesto prijepora ne predstavlja javno dobro- ulicu, zbog čega ne postoji niti odgovornost tuženika da takvu nekretninu održava prohodnom i u funkciji ulice.
Naime
redu Grada N.M., odnosno Statuta Grada N.M. I ovaj sud prihvaća zaključak prvostupanjskog suda, da čišćenje javnih cesta u smislu čišćenja kolnika od ... koja prolaze kroz naselje ima nadležnost jedino u pogledu čišćenja javnih cesta od snijega.
U tom dijelu valja naglasiti da niti jednom odredbom Zakona ... „Kod toga treba napomenuti da tužitelj u žalbi prihvaća pravilnim zaključak prvostupanjskog suda o nadležnosti Grada N.M. za čišćenje kolnika – javne ... stajalištu tužitelja, ovaj sud prihvaća u cijelosti pravilnim stajalište prvostupanjskog suda. Naime, prema čl. 19. ZJC dio javne ceste koja prolazi kroz
pješačkoj stazi koja pripada nerazvrstanoj cesti na području 1. tuženika G. Z., da na tom dijelu ceste nema postavljene javne rasvjete, da se otvor ... ("Narodne novine" br. 26/03, 82/04, 110/04 i 178/04) propisano je da se komunalne djelatnosti obavljaju kao javna služba te da su jedinice lokalne samouprave ... održivog razvoja i javnog rada. Između ostalog komunalna djelatnost je i održavanje javnih površina te održavanje nerazvrstanih cesta kako je to propisano odrednom čl. 3. st. 1. toč. 6 i 7. citiranog Zakona o komunalnom gospodarstvu, a pod održavanjem javnih površina naročito se razumijeva održavanje javnih
smjera mjesta V. u smjeru mjesta N.P. kada je tijekom vožnje na vozilo pala grana sa stabla lipe udaljenog 4,70 m od desnog ruba kolnika za smjer kretanja vozila.
Kraj utvrđenja da se stablo lipe nalazilo 4,70 m udaljeno od desnog ruba kolnika i izvan zemljišnog pojasa prvostupanjski sud pozivom na odredbe čl. 6. i 3. Zakona o javnim cestama (Narodne novine broj 100/96, 76/98, 27/01, 114/01, 65/02, dalje: ZJC) zaključuje da šteta nastala padom grane sa stabla lipe nije uzrokovana stanjem javne ceste i da zbog toga ne postoji tuženikova odgovornost za štetu nastalu tužitelju.
Nije sporno da dionicom javne
nailazećem vozilu i koji su takvu štetu prouzročili, ne mogu smatrati redovnim onečišćenjem javne ceste, odnosno ne podliježu čišćenju javne ceste od strane ... «Odredbom čl. 12. Pravilnika o održavanju i zaštiti javnih cesta (dalje: Pravilnik), propisan je način uvida javnih cesta i objekata, koji između ostaloga obavlja i služba obilaska javnih cesta i objekata (ophodarska služba) a koja se realizira i izvan redovnog radnog vremena.
Nadalje, odredbom čl. 24. st. 2. i 3. istog Pravilnika određeno je da površinu ceste treba održavati tako da budu čiste osobito od masnih mrlja, blata… te da treba odmah
. i 5. Zakona o javnom okupljanju, uz obrazloženje kako djela koja se okrivljeniku stavljaju na teret nisu po propisu prekršaj.
Protiv te presude podnositelj optužnog prijedloga Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske pravodobno je podnio žalbu zbog pogrešno i nepotpuno utvrđeno činjeničnog stanja i odluke o oslobađanju okrivljenika od optužbe, tvrdeći kako se navedena prijateljska utakmica može svesti pod javne priredbe, a da se čl. 32 ... pravilno okrivljenika oslobodio od optužbe da bi počinio prekršaj iz čl. 34. st. 1. t. 4. i. 5. Zakona o javnom okupljanju. Naime, nije u pravu žalitelj kad
toč.1 ZSP-a određeno je da su Republika Hrvatska i tijela državne vlasti oslobođeni od plaćanja pristojbi, što nesumnjivo tuženi nije, pa je pozivanje na ovu odredbu Zakona potpuno promašeno.
Iako je tuženi javna ustanova koja u svojoj nadležnosti obavlja Zakonom o socijalnoj skrbi javne ovlasti ... i drugim državnim tijelima kada se radi o zaštiti osobnih interesa djece i drugih članova obitelji koji se ne mogu brinuti sami o sebi ni o svojim pravima i interesima, izdaje dozvole za obavljanje udomiteljstva i obavlja nadzor nad udomiteljskim obiteljima, te vodi evidenciju o izdanim dozvolama, registar
„I po ocjeni ovog drugostupanjskog suda kada je predlagatelj P. d.o.o. pokrenuo navedeni pojedinačni zemljišnoknjižni ispravni postupak, radi uknjižbe prava stvarne služnosti magistralnog plinovoda to se radi o izvršavanju javnih ovlasti navedenog trgovačkog društva koje je nesporno u stopostotnom vlasništvu Republike Hrvatske, pa se radi o podudarnoj pravnoj situaciji u ovom postupku i u postupku u kojem je odlučivao Visoki upravni sud Republike Hrvatske u navedenom rješenju. Preciznije, s pravom predlagatelj u žalbi ukazuje da se radi o poslovimaodinteresa za Republiku Hrvatsku - izgradnja
koje bi imali i da su zaposleni izravno od strane tog korisnika za obavljanje istog posla. Direktiva je donesena kako bi se osiguralo puno poštivanje ... ) biti na istoj razini („najmanje jednaki“) uvjetima rada i zapošljavanja koje bi imali i da su zaposleni izravno od strane tog korisnika za obavljanje ... iznosu od ukupno 4.320,00 kn), naknade za neiskorišteni godišnji odmor (u iznosu od 1.538,67 kn), regresa za korištenje godišnjeg odmora (u iznosu od 1.500,00 kn) i uskrsnice (u iznosu od 400,00 kn) za 2014. U žalbenom postupku nije sporno da je tužitelj u utuženom razdoblju radio kao ustupljeni radnik na
supruga u neprijateljskoj djelatnosti, te posljedično i opasnosti od iseljenja iz stana koji ona smatra svojim domom. Također je prigovarala da, kao ... na pravo na dom, Sud je utvrdio da je Općinski sud u Z. u izreci svoje presude od 9. lipnja 2000. godine naložio podnositeljici zahtjeva da iseli iz ... nositelj stanarskog prava. Slijedom navedenog, kada je stanarsko pravo izvornog nositelj otkazano, stanarsko pravo bračnog druga koje je izvedeno od izvornog nositelj također prestaje. Ovo pravilo se primjenjivalo bez obzira na razloge koji su doveli do prestanka stanarskog prava izvornog stjecatelja (nekorištenje
značiti da to tijelo ima pravni interes da se koncesija dodijeli određenoj osobi, odnosno da se sudskim putem zaštiti pravo te osobe na posjed luke.
Davatelj koncesije može imati interes zaštite tog prava samo u odnosu na ovlaštenika koncesije, ali ne i na osobu u odnosu na koju je odluka o dodjeli ... Ministarstva mora, turizma prometa i razvitka Klasa: UP:I-342-01/07-01/15, Ur. br. 530-04-07-2 od 2. travnja 2007. (list 153.-156. spisa) poništena je Odluka o koncesiji od 20. srpnja 2004. i predmet vraćen prvostupanjskom tijelu na ponovno odlučivanje. Iz obrazloženja tog rješenja vidljivo je kako je granica lučkog
sastoji se u autoritativnom obavljanju određenih poslovaodjavnoginteresa. Ustav RH ('Narodne novine' br. 41/01. - pročišćeni tekst) svojim člankom 116 ... ovlasti nedržavnim subjektima dodjeljuje se pravo da na autoritativan način obavljaju određene posloveodjavnoginteresa. Javna vlast pritom zadržava ... da i ne bi mogao funkcionirati. Putem javnih ovlasti nedržavnim subjektima dodjeljuje se pravo da na autoritativan način obavljaju određene posloveodjavnoginteresa. (...) Država pritom zadržava kontrolu nad obavljanjem prenesenih poslova. Važno je naglasiti da se delegiranjem poslova u okviru javne
nedvojbeno je utvrđena činjenica da je tužitelj proveo tri godine neprekidno u K., obavljajući posloveodjavnoginteresa. Naime isti je rješenjem Ministarstva ... proizlazi da radeći posloveodjavnoginteresa kao voditelj ispostave u Ministarstvu financija, Poreznoj upravi, Ispostavi K. od 1. lipnja 1995. godine do 5 ... osobama, koje će na ranije okupiranom, a sada oslobođenom teritoriju RH obavljati posloveodinteresa za sigurnost, obnovu i razvoj, povratak prognanika, izbjeglica i iseljenika te druge posloveodjavnoginteresa na tom teritoriju, uz obvezu tih osoba da najmanje tri godine provedu na radu na tom teritoriju
pregleda vozila smatrati gospodarskom djelatnošću. Ustavni sud napominje da su službe od općeg interesa, službe koje javne vlasti države odrede kao posloveod općeg interesa i koje, kao takve, podliježu posebnim obvezama. Posloviod općeg interesa mogu obuhvatiti kako ekonomske tako i neekonomske ... obavljanje ovih poslova povjere jednom ili više javnih ili privatnih tijela, ali i tada će se raditi o poslovima koji imaju karakter usluga/službi od općeg ... obavlja Ministarstvo unutarnjih poslova. (3) Stručna organizacija iz stavka 1. ovoga članka općim aktima: uređuje odnose odinteresa za jedinstveno
raspolagati samo na osnovu javnog natječaja i uz naknadu utvrđenu po tržnoj cijeni, ako zakonom nije drukčije određeno. (3) Pravni poslovi sklopljeni protivno ... propisuje da se poduzetnička sloboda i vlasnička prava mogu iznimno ograničiti zakonom radi zaštite interesa i sigurnosti Republike Hrvatske, prirode ... položaj na tržištu. 6. Međutim, prema odredbi članka 50. stavka 2. Ustava pojedina vlasnička prava mogu se iznimno ograničiti zakonom radi zaštite interesa i sigurnosti Republike Hrvatske, prirode, ljudskog okolišta i zdravlja ljudi. Osporenom odredbom ograničeno je jedno od vlasničkih prava i to pravo raspolaganja
su posloviod osobitog interesa za Republiku. Stajalište je ovog Suda da je Republika Hrvatska, time što je - ovlaštena Ustavom da odlučuje o očuvanju ... , nakon što je ustvrdila da su poslovi Fundacije od njezina osobita interesa, Republika je na temelju svojih ustavnih ovlaštenja mogla ocijeniti da će se ... prirodna bogatstva, a ako je zakonom određeno da su odinteresa za Republiku, i zemljište, šume, biljni i životinjski svijet, drugi dijelovi prirode ... dobra odinteresa za Republiku mogu upotrebljavati i iskorištavati ovlaštenici prava na njima i vlasnici, te naknada za ograničenja kojima su podvrgnuti
. ovoga Zakona daju se u najam prvenstveno osobama koji će na ranije okupiranom, a sada oslobođenom teritoriju obavljati posloveodinteresa za sigurnost, obnovu i razvoj, povratak prognanika, izbjeglica i iseljenika te druge posloveodjavnoginteresa na tom teritoriju (...), uz obvezu tih osoba da najmanje ... neodređeno vrijeme, a protekom roka od tri godine rada na području Općine Okučani ili rada u službi na obavljanju poslova zbog kojih mu je stan i dodijeljen ... vrijeme, a protekom roka od tri godine rada na području općine Okučani ili rada u službi, na obavljanju poslova zbog kojih mu je stan i dodijeljen, temeljem
) od iznimnog značenja za gospodarstvo Republike Hrvatske, pri čemu nije narušena razmjernost zaštite privatnog i javnoginteresa. Podredno i prema ... revizorom na obavljanje poslova revizije već u samo jednom dijelu, sa ciljem zaštite neupitno prisutnog javnoginteresa u postupku provođenja revizije ... trgovačkih društava (d.o.o. i d.d.) koja ostvaruju ukupan promet do iznosa od40.000.000,00 kn. (...) Ukoliko je zakonodavac želio ograničiti količinski obim ... jedne godine od početka primjene tog zakona, gospodarskih društava i javnih dioničkih društava čiji vrijednosni papiri kotiraju na burzi, banaka
radi zaštite javnoginteresa, i to samo najnužniji prijevoz, a ne interesa poslodavca; da će ti poslovi biti unaprijed određeni i svima unaprijed poznati ... broj U-I-950/1996. od 15. srpnja 1998., Hrvatske željeznice javna služba iz članka 60. stavka 2. Ustava, i to u cjelini a ne pojedine njezine djelatnosti ... propisao da se prijevoz stvari, za razliku od prijevoza putnika i održavanja željezničkih stabilnih postrojenja obavlja kao javna služba, zbog čega se u ... je to pravo ograničeno u drugim djelatnostima koje nemaju značaj javne službe, ali u kojima se temeljem članka 212. Zakona o radu određuju poslovi koji
turistička zajednica ne postoji registrirana turistička agencija, 6. obavljati druge poslove i zadaće odjavnoginteresa u funkciji razvoja turizma ... . članak 10. ZTZ-a u točki 9. obrazloženja ovog rješenja) predstavljaju vid promicanja javnoginteresa i postizanja općekorisnih ciljeva, znatno širih od ... članstva u određenim asocijacijama. Kritizira stajališta Ustavnog suda vezana uz pojmove "javnoginteresa", "institucija javnog prava" i "apsolutnog prava ... pojedinim odlukama prema kojem takvim zakonima "Republika Hrvatska posebnu zaštitu javnoginteresa i interesa trećih osoba prenosi na Komoru" (odnosno drugu
isključivo zavodima za javno zdravstvo. To je uostalom propisano nadležnim Zakonom o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti - zatim, te su poslove i dosada ... vidljivo iz taksativno nabrojanih više od 20 različitih poslova koje uz druge moguće obavlja Hrvatski zavod za javno zdravstvo i posredno županijski zavodi ... i osiguravanje zdravstvene ispravnosti kupališnih, bazenskih voda, voda fontana i drugih voda odjavno zdravstvenog interesa. Ministarstvo zdravlja je mišljenja da ... voda kao voda odjavno zdravstvenog interesa. Člankom 100. stavkom 1. podstavkom 9. Zakona o zdravstvenoj zaštiti ('Narodne novine', broj 150/08, 71/10
bitna forma organiziranja, već sadržaj i značenje određene djelatnosti, a da je poštanski i telekomunikacijski promet od posebnog društvenog interesa čije ... o državnom interesu, odnosno o javnoj službi. Stoga da je u cilju zaštite vitalnih interesa države i potreba njezinih građana, osiguranje nužnog obujma ... glede određivanja vitalnog interesa države te obujma obavljanja djelatnosti nužnog za zaštitu rečenog interesa, treba ocjenjivati u suglasnosti s javnim ... proizlazi da se sindikalna prava, pa i pravo na štrajk, mogu ograničavati samo zakonom radi interesa državne sigurnosti ili javnog reda i mira, radi
tehničkih pregleda vozila, organiziranja poslova registracije vozila u stanicama za tehničke preglede vozila i izdavanja pokusnih pločica kao javne ovlasti, obavlja stručna organizacija, koju na temelju javnog natječaja, ovlasti Ministarstvo unutarnjih poslova. (2) Ako stručna organizacija iz stavka 1. ovoga ... stavka 1. ovoga članka općim aktima: uređuje odnose odinteresa za jedinstveno organiziranje i obavljanje tehničkih pregleda i registracije vozila u ... stajalištu podnositelja prijedloga. Navedeno Ministarstvo ističe da je, nakon provedenog javnog natječajnog postupka od 5. kolovoza 1993. godine, pod brojem
) samouprave, odnosno pravnih osoba koje imaju javne ovlasti u povjerenim im poslovima državne uprave, naknađuje Republika Hrvatska." "Članak 77. Tijela državne ... i područne (regionalne) samouprave, odnosno pravnih osoba koje imaju javne ovlasti u povjerenim im poslovima državne uprave, naknađuje Republika Hrvatska ... zakonom kojim se uređuje pojedino upravno područje povjeren određenoj pravnoj osobi te određen kao posao koji se obavlja kao javna ovlast." "Članak 11 ... interese te ispunjavati svoje građanske dužnosti." "Članak 14. Štetu koja fizičkoj ili pravnoj osobi nastane nezakonitim ili nepravilnim obavljanjem poslova
propisana člankom 77. stavkom 4. ZoKG-a u smislu olakšavanja i poticanja na izgradnju onih objekata koji su od takvog posebnog javnoginteresa i važnosti ... proračunska sredstva svih građana investirana u izgradnju objekata odjavnoginteresa na području konkretne jedinice lokalne samouprave dok je s druge strane ... koja služi komunikacijskim uslugama i uslugama elektroničke komunikacije, privatni investitori koji pružaju takvu vrstu usluga odjavnoginteresa moraju ... , protupožarnu i civilnu zaštitu. Jedinice područne (regionalne) samouprave obavljaju posloveod područnog (regionalnog) značenja, a osobito poslove koji se odnose
poslova iz navedenog područja. Vatrogasna djelatnost je stručna i humanitarna djelatnost odinteresa za Republiku Hrvatsku." Članak 47. ZoVat/93 glasio je ... obavljanje i drugih poslova u nesrećama, ekološkim i inim nesrećama. Vatrogasna djelatnost je stručna i humanitarna djelatnost odinteresa za Republiku ... kapitalnog projekta odinteresa za razvoj otoka, – vlastite prihode, – namjenske prihode i primitke. Sredstva iz proračuna za financiranje poslova vatrogastva ... decentraliziranu funkciju vatrogastva. Također ističu da su do 1. siječnja 2000. poslove protupožarne zaštite obavljale, prije svih, javne vatrogasne postrojbe, koje
radi zastupanja i usklađivanja zajedničkih interesa, zaštite javnoginteresa i zaštite trećih osoba. Dakle, svrha je postojanja Komore i obveznog udruživanja u nju osoba koje žele obavljati poslove iz članka 2. stavka 2. Zakona, uz zastupanje zajedničkih interesa tih osoba, posebno i zaštita javnog ... , poslove projektiranja, stručnog nadzora i kontrole projekata sukladno posebnim propisima a radi zastupanja i usklađivanja zajedničkih interesa, zaštite javnoginteresa i zaštite interesa trećih osoba." Predlagatelj navodi da se temeljem osporene odredbe stavka 2. članka 1. Zakona, ovlašteni arhitekti
poslova iz navedenog područja. Vatrogasna djelatnost je stručna i humanitarna djelatnost odinteresa za Republiku Hrvatsku." Članak 47. ZoVat/93 glasio je ... obavljanje i drugih poslova u nesrećama, ekološkim i inim nesrećama. Vatrogasna djelatnost je stručna i humanitarna djelatnost odinteresa za Republiku ... kapitalnog projekta odinteresa za razvoj otoka, – vlastite prihode, – namjenske prihode i primitke. Sredstva iz proračuna za financiranje poslova vatrogastva ... , u cijelosti, glasi: "Članak 47."Javno poduzeće za gospodarenje šumama i šumskim zemljištem u Republici Hrvatskoj dužno je izdvajati 5% od ukupnih
samouprave dužne su u donošenju i provođenju programa građenja komunalne infrastrukture i programa održavanja komunalne infrastrukture poštovati javniinteres i omogućiti ostvarivanje i zaštitu pojedinačnih interesa na način koji nije u suprotnosti i na štetu javnoginteresa (načelo zaštite javnoginteresa)." "Članak ... , poštovati javniinteres i omogućiti ostvarivanje i zaštitu pojedinačnih interesa na način koji nije u suprotnosti i na štetu javnoginteresa. Predmet uređenja ... groblja i krematorija unutar groblja, održavanje čistoće javnih površina i održavanje javne rasvjete. Dakle, tim zakonom uređuju se poslovi iz lokalnog
dade značaj djelatnosti odjavnoginteresa i u tom smislu da se ona povjeri javnoj službi. U drugom bi segmentu (pogrebnim poslovima) trebao u većoj mjeri ostati slobodan prostor za tržišnu utakmicu (sa izuzetkom poslova samog ukopa, koji također po prirodi stvari trebaju pripasti javnoj službi koja ... odinteresa za Grad Split. Ta se komunalna djelatnost, prema Zakonu o komunalnom gospodarstvu (“Narodne novine”, broj 36/95), sastoji s jedne strane u ... ” broj 12/95), te mu je Grad Split povjerio obavljanje djelatnosti održavanja groblja i obavljanja pogrebnih poslova, budući da nema potrebe niti interesa
propisano da nadzorna tijela ovlaštena za nadzor poslovanja subjekata odjavnoginteresa čije obavljanje poslova je propisano posebnim zakonom mogu tim ... zakonske revizije s više revizorskih društava kod subjekata odjavnoginteresa Članak 43. (1) Nadzorna tijela ovlaštena za nadzor poslovanja subjekata odjavnoginteresa čije obavljanje poslova je propisano posebnim zakonom mogu tim subjektima propisati obvezu ugovaranja zakonske revizije s više međusobno ... odjavnoginteresa, osim onih iz stavka 1. ovoga članka, koji samostalno ili zajedno sa svojim ovisnim društvima, u poslovnoj godini koja prethodi
zakona, Ustavni sud je o navodima prijedloga od Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) zatražio i zaprimio ... , sudjelovati u obavljanju javnihposlova i biti primljen u javne službe. 11. Pravo na slobodu udruživanja može se u smislu članka 16. Ustava ograničavati zakonom ... Hrvatske, koje je Zakonom ograničeno, i javnoginteresa, koji se njime želi ostvariti. Poseban značaj i uloga Oružanih snaga Republike Hrvatske utvrđeni su ... 34 od 23. ožujka 2011. te je prema članku 128. stupio na snagu osmoga dana od dana objave, osim članka 21. stavaka 1., 2. i 3. toga zakona za koje je
na autoritativno obavljanje određenih poslovaodjavnoginteresa. Komorski sustav danas je u pravnom poretku Republike Hrvatske uvriježen za skoro sva ... žele obavljati poslove iz članka 3. ZoL-a jest zastupanje zajedničkih interesa tih osoba, te zaštita javnoginteresa i interesa trećih osoba. Člankom 35 ... odinteresa za Republiku Hrvatsku koja se obavlja kao javna služba i koju po stručno-medicinskoj doktrini i uz uporabu medicinske tehnologije obavljaju ... za djelovanje liječnika kao temeljnog, samostalnog i odgovornog nositelja zdravstvene djelatnosti koja je od posebnog interesa za Republiku Hrvatsku i koja
. (...) Zdravstvena djelatnost je odinteresa za Republiku Hrvatsku i obavlja se kao javna služba. Zbog toga je zakonodavac dužan pri njezinom ustrojavanju ... od činjenice da je zdravstvena zaštita odinteresa za Republiku Hrvatsku i obavlja se kao javna služba, ne postoje ustavnopravni razlozi zbog kojih bi ... . ZoZZ-a glasi: "III. ZDRAVSTVENA DJELATNOST Članak 24. Zdravstvena djelatnost je djelatnost odinteresa za Republiku Hrvatsku koja se obavlja kao javna ... . Ljekarnička djelatnost dio je zdravstvene djelatnosti odinteresa za Republiku Hrvatsku koja se obavlja kao javna služba i koju obavljaju magistri farmacije pod
kontrola zračne plovidbe d.o.o. odinteresa Republike Hrvatske, dakle od posebnog društvenog interesa, što je i propisano člankom 5. Zakona o osnutku ... ograničen u svojoj odluci, ali to samo na način da utvrdi poslove koji su najnužniji za odvijanje zračnog prometa radi zaštite posebnih interesa države ... u donošenju svoje odluke potpuno je autonoman te sam određuje posebne interese države i obim poslova i prometa potrebnog za zaštitu tih interesa. Osim ... ograničiti samo zakonom radi interesa državne sigurnosti ili javnog reda i mira, radi sprječavanja nereda i zločina, radi zaštite zdravlja ili morala, ili radi
2. ZIKZ-a/21 proglašeni kao posloviod posebnog interesa za Republiku Hrvatsku. 7.1. Pravilnikom se, među ostalim, propisuje način obavljanja poslova ... suglasnosti s Ustavom i zakonom članka 17. stavka 2. Pravilnika o poslovima osiguranja u zatvorskom sustavu ("Narodne novine" broj 16/22.). O b r a z l o ž e n ... o poslovima osiguranja u zatvorskom sustavu ("Narodne novine" broj 16/22.; u daljnjem tekstu: Pravilnik) podnio je 14. svibnja 2022. Sindikat policije Hrvatske ... i javnim službama; u daljnjem tekstu: ZIKZ/21) donio ministar pravosuđa i uprave Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Ministar). 1.2. Pravilnik je
veterinarska stanica koju na vrijeme od pet godina ovlasti Uprava kao ovlaštenu veterinarsku organizaciju. (3) Pojedine poslove iz stavka 2. ovoga članka mogu ... uživaju monopolski položaj iz jednostavnog razloga što se njima gotovo ex offo povjeravaju svi poslovijavnih ovlasti bez ikakvih ograničenja i to pozivom ... veterinarsku uslugu. (...) U takvoj situaciji veterinarska organizacija s djelomičnim ovlastima ili čak bez prava na poslove iz okvira obavljanja javnih ovlasti ... provedba je odinteresa za Republiku Hrvatsku jer je zaštita zdravlja ljudi izravno povezana sa zaštitom zdravlja životinja. Veterinarsku djelatnost
osporenog Zakona, jer tijela uprave i sudovi još uvijek na temelju članka 37. osporenog Zakona obavljaju paralelno s javnim bilježnicima poslove iz ... da je država zakonom javnom bilježništvu priznala karakter javne službe na koju je prenijela neke poslove iz svoje nadležnosti. Sukladno zakonskim ... . Ustava). 7. Javnobilježnička služba ima značenje javne službe temeljem Zakona o javnom bilježništvu, budući da njenu djelatnost čine poslovi koji se, u pravilu, obavljaju u javnom, općedruštvenom interesu. Zbog toga je funkcioniranje javnobilježničke službe kao javne službe i uređeno posebnim pravnim
za obavljanje povjerenih mu poslova; c) rješenjem tijela drugog stupnja broj: 511-01-55-29026/1-91 od 29. studenoga 1991. godine, odbijena je žalba podnositelja ... Hrvatsku, kada se posebice od ljudi zaposlenih u MUP-u kao u službi od posebnog državnog interesa tražila veća osobna angažiranost, inicijativa i kreativnost ... /1996 od 6. ožujka 1997. godine, odbijena je revizija podnositelja izjavljena protiv presude Županijskog suda u Zagrebu, broj: Gž-9879/94 od 26. rujna 1995. godine. Presudom suda drugog stupnja odbijena je žalba podnositelja izjavljena protiv presude Općinskog suda u Zagrebu, broj: Pr-1694/93 od 28
.), kao i pitanje poslova koji su nespojivi s arhitektonskom i inženjerskom djelatnošću (čl. 26. st. 2. t. 9.). Navodi i da osiguranje od odgovornosti nije ... projektiranja stručnog nadzora i kontrole projekata sukladno posebnim propisima a radi zastupanja i usklađivanja zajedničkih interesa, zaštite javnoginteresa ... inženjer dužan je osigurati se od odgovornosti za štetu koju bi obavljanjem poslova mogao učiniti trećima. Ugovor o osiguranju od odgovornosti za ovlaštene ... i kontrole projekata sukladno posebnim propisima, a radi zastupanja i usklađivanja zajedničkih interesa, zaštite javnoginteresa i zaštite interesa trećih
Visokog upravnog suda odbijena je žalba podnositelja izjavljena protiv presude Upravnog suda u Rijeci broj: 3 Usl-355/17 od 19. lipnja 2017., kojom je odbijen kao neosnovan tužbeni zahtjev podnositelja za poništenje odluke tuženika, Povjerenstva za odlučivanje o sukobu interesaod 17. veljače 2017. (u ... Hrvatske broj: Usž-2701/17-2 od 31. siječnja 2018. kojom je odbijena tužba podnositelja izjavljena protiv presude Upravnog suda u Rijeci broj: 3 Usl-355/17 od 19. lipnja 2017. 2. U ustavnoj tužbi navodi se da su osporenim pojedinačnim aktom podnositelju povrijeđene ustavne odredbe sadržane u člancima 14
koje su od vitalnog interesa za život građana, pa da je u HEP-u nužno ograničiti pravo na štrajk sukladno odredbama članka 60. Ustava. Predlaže ne ... Hrvatske, ograničiti ministar. Dakle, ministar će procijeniti i koje interese i koje potrebe sigurnosti Republike Hrvatske treba od posljedica štrajka ... štrajk, mogu ograničavati samo zakonom radi interesa državne sigurnosti ili javnog reda i mira, radi sprečavanja nereda i zločina, radi zaštite zdravlja ... novinama”, broj 73/99 od 12. srpnja 1999. Prijedloge za pokretanje postupka ocjene ustavnosti odredbi članka 25. Zakona o elektroprivredi, podnijeli su 1
s pružanjem vodnih usluga. Opći interes i javna služba Članak 4. (1) Vodne usluge su djelatnosti od općeg interesa i obavljaju se kao javna služba. (2 ... vodoopskrbe i odvodnje, djelatnosti od neposrednog interesa za konkretnu lokalnu zajednicu, koje su i Ustavom određene kao poslovi lokalnog djelokruga čije je ... od neposrednog interesa za konkretnu lokalnu zajednicu, koje su i Ustavom (članak 129.a. stavak 1 .) određene kao poslovi lokalnog djelokruga čije je ... ekološke prihvatljivosti) od općeg (javnog) interesa za sve u Republici Hrvatskoj. S druge strane, potrebna sredstva, tehničkotehnološka rješenja
takvo ne može obavljati poslove koji su međunarodnim ugovorom povjereni javnoj vlasti. Štoviše, takva regulativa, točnije skrb, o svjetskoj baštini od ... bila u imovini Zavoda. Osnivači te javne ustanove bili su Republika Hrvatska s udjelom od 60%, Grad Dubrovnik s udjelom od 20% i Dubrovačko-neretvanska ... zakup poslovnih prostora i javnih površina Grada Dubrovnika, te o odabranom zakupniku izvijestiti Grad. Prihodi od ulaznica i zakupnina su prihodi Društva ... , upravljale ili gospodarile gradskim zidinama. Od dana stupanja na snagu ovoga Zakona bez pravnog učinka i ništetni su svi pravni poslovi sklopljeni u svrhu
javnoginteresa i interesa trećih osoba država je prenijela na Komoru. Stoga se Komori, odnosno njezinim tijelima, s obzirom da se radi o strukovnom udruženju osoba koje obavljaju poslove (i) u javnominteresu i interesu trećih osoba, ne mogu odreći određene diskrecijske ovlasti pri odlučivanju o primitku ... postojanja Komore i obveznog udruživanja osoba koje žele obavljati poslove iz članka 2. stavka 2. Zakona o Komori, pored zastupanja zajedničkih interesa tih osoba, posebno i zaštita javnoginteresa i interesa trećih osoba. Člancima 3. i 4. tog Zakona određen je pravni status te prava i dužnosti Komore, dok je
su samo one činjenice od čijeg postojanja ovisi ocjena o povredi ustavnog prava. 4. Zakon o sprečavanju sukoba interesa u obnašanju javnih dužnost ... predsjedavao upravo podnositelj ustavne tužbe. U razdoblju od stupanja na snagu Zakona o sprečavanju sukoba interesa u obnašanju javnih dužnosti (24. listopada ... je u odnosu na točku 1. izreke odluke Povjerenstva za odlučivanje o sukobu interesa broj: I-107-PSI-SI-43-06 od 5. prosinca 2006. godine, kao neosnovan ... situaciju sukoba interesa koja je njemu kao dužnosniku omogućila ostvarivanje privatnog interesa protivno javnominteresu". Ističe da je on "samo obavljao
na uslužnom području 25 je KD vodovod i kanalizacija d.o.o., Rijeka." 4.1. Relevantni članci ZoVU-a:66/19 glase: "Opći interes i javna služba Članak 4. (1) Vodne usluge su djelatnosti od općeg interesa i obavljaju se kao javna služba. (2) Vodne usluge su odinteresa za sve jedinice lokalne samouprave ... smislu navodi se da je člankom 4. stavcima 1. i 2. ZoVU-a:66/19 propisano da su vodne usluge djelatnosti od općeg interesa i obavljaju se kao javna služba ... isporučitelj vodnih usluga ne može obavljati druge djelatnosti, osim vodnih usluga. (2) Iznimno od stavka 1. ovoga članka, javni isporučitelj vodnih usluga može
, 5. osniva javne ustanove i druge pravne osobe za obavljanje gospodarskih, društvenih, komunalnih i drugih djelatnosti odinteresa za jedinicu lokalne ... djelatnosti odinteresa za jedinicu lokalne, odnosno područne (regionalne) samouprave (točka 5. stavka 1.). S druge strane, izvršne poslove obavlja u općini ... ovlašću predstavničkog tijela da osniva javne ustanove, trgovačka društva ili druge pravne osobe za obavljanje djelatnosti koje su odinteresa za jedinicu ... o djeci, socijalnu skrb (...) Jedinice područne (regionalne) samouprave obavljaju posloveod područnog (regionalnog) značenja, a osobito poslove koji se