„Stoga tuženo tijelo nije povrijedilo zakon na štetu tužitelja kada je navedeni podnesak uzelo u razmatranje kao žalbu, koja je osnovano odbijena, jer je oslobođenjeodplaćanjakomunalnenaknade stvar posebnog, a ne predmetnog upravnog postupka.
To iz razloga jer se o takvom zahtjevu ne može ni odlučivati dok nije odlučeno o tomu da li je tužitelj uopće obveznik plaćanjakomunalnenaknade te o visini te naknade“.
„Ovi se prigovori tužitelja ne mogu uvažiti jer u spisu nema dokaza da je tužitelj tijekom 2006. i 2007. godine tražio oslobođenjeodplaćanjakomunalnenaknade. Isti je naime o nastalim promjenama trebao izvijestiti prvostupanjsko tijelo sukladno članku 22. stavak 6. citiranog Zakona u roku 15 dana, u svakom slučaju odmah nakon nastale promjene, da bi se o istoj moglo odlučiti. Stoga se zahtjev koji se odnosi na razdoblje plaćanja unatrag tri odnosno dvije godine ne može uzeti u obzir, što je pravilno utvrdilo tuženo tijelo, a prihvaća i ovaj Sud.“.
predlagatelja ZoKG je specijalni zakon te jedino tim zakonom mogu biti propisane iznimke (oslobođenja) odplaćanjakomunalnenaknade, a osporenim člankom 19 ... - oslobođenjaRepublike Hrvatske odplaćanja određenih javnih davanja (konkretno, komunalnenaknade) - ne razlikuje se od osporenog članka 19. ZURIV-a, izuzev u ... naknade). Razvidno je i da ZoKG propisuje mogućnost potpunog ili djelomičnog oslobođenjaodplaćanjakomunalnenaknade na temelju odluke predstavničkog ... propisom nije drugačije određeno", propisano da se oslobođenje Republike Hrvatske odplaćanjakomunalnenaknade primjenjuje supsidijarno u odnosu na sadržaj
uređuju pitanja upravljanja i raspolaganja državnom (vojnom) imovinom, među kojima i oslobođenjeodplaćanjakomunalnenaknade. (...) Ministarstvo obrane ... i područne (regionalne) samouprave, s time i za pitanje komunalnenaknade, ZoKG i ZoFJLPS, ne propisuju nikakvo oslobođenjeodplaćanjakomunalnenaknade ... konkretnom slučaju zakonodavac je oslobođenje Republike Hrvatske odplaćanjakomunalnenaknade uvrstio u zakon (ZURIV) koji nije mjerodavan za pravno područje ... sve i da je odredba o oslobođenju Republike Hrvatske odplaćanjakomunalnenaknade uvrštena u zakonski akt koji, za razliku od ZURIV-a, jest mjerodavan
) samouprave, s time i za pitanje komunalnenaknade, ZoKG i ZoFJLPS, ne propisuju nikakvo oslobođenjeodplaćanjakomunalnenaknade za Republiku Hrvatsku (izuzev ... , oslobađaju odplaćanjakomunalnenaknade, - opći uvjeti i razlozi zbog kojih se u pojedinim slučajevima može odobriti potpuno ili djelomično oslobađanje od ... odlukom utvrditi nekretnine koje se u potpunosti ili djelomično oslobađaju od obveze plaćanjakomunalnenaknade, odnosno utvrditi opće uvjete i razloge zbog kojih se u pojedinim slučajevima može odobriti potpuno ili djelomično oslobađanje od obveze plaćanjakomunalnenaknade. Nadalje, komunalne djelatnosti
) samouprave, s time i za pitanje komunalnenaknade, ZKG i ZFJLPS, ne propisuju nikakvo oslobođenjeodplaćanjakomunalnenaknade za Republiku Hrvatsku (izuzev ... komunalnenaknade, ZoKG i ZoFJLPS, ne propisuju nikakvo oslobođenjeodplaćanjakomunalnenaknade za Republiku Hrvatsku (izuzev pod uvjetima propisanima u ... prihoda, uključujući i o eventualnom oslobađanju obveznika odplaćanjakomunalnenaknade. Stoga sve i da je odredba o oslobođenju Republike Hrvatske od ... , pri čemu ovdje spominjemo one koje su se odnosile na pitanje obveze plaćanjakomunalnenaknade (U-I-3019/2018 i U-I-3337/2018, od 30. rujna 2018., U
(regionalne) samouprave, s time i za pitanje komunalnenaknade, ZoKG i ZoFJLPS, ne propisuju nikakvo oslobođenjeodplaćanjakomunalnenaknade za Republiku ... slučaju zakonodavac je oslobođenje Republike Hrvatske odplaćanjakomunalnenaknade uvrstio u zakon (ZURIV) koji nije mjerodavan za pravno područje lokalne ... i da je odredba o oslobođenju Republike Hrvatske odplaćanjakomunalnenaknade uvrštena u zakonski akt koji, za razliku od ZURIV-a, jest mjerodavan ... i uvjetima i razlozima zbog kojih se može odobriti djelomično ili potpuno oslobođenjeodplaćanjakomunalnih doprinosa i komunalnihnaknada. Naime člankom 78
utvrđuju: (...) - nekretnine važne za jedinicu lokalne samouprave koje se u potpunosti ili djelomično, oslobađaju odplaćanjakomunalnenaknade, - opći uvjeti i razlozi zbog kojih se u pojedinim slučajevima može odobriti potpuno ili djelomično oslobađanje odplaćanjakomunalnenaknade. (...)" 7. Člankom 16 ... jedinice lokalne samouprave da svojom odlukom oslobodi u potpunosti ili djelomično pojedine nekretnine od obveze plaćanjakomunalnenaknade, odnosno utvrdi opće uvjete i razloge zbog kojih se u pojedinim slučajevima može odobriti potpuno ili djelomično oslobađanje od obveze plaćanjakomunalnenaknade
o cestama uređeno u cijelosti suprotno, odnosno na način da je jasno bilo propisano oslobođenjeodplaćanjanaknade za korištenje javne ceste, i to ... Hrvatske ili jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave.' 2.5. Navedeno zakonsko uređenje odnosno oslobođenjeodplaćanjanaknade za osnivanje ... jednoj od tih izmjena i/ili dopuna nije dovedeno u pitanje oslobođenjeodplaćanjanaknade za korištenje javne ceste, a da bi sada u Prijedlogu Zakona ... sljedeće, cit.: 'Tijekom primjene ovih odredbi, nadležna tijela državne uprave upozorena su, da se oslobođenjeodplaćanjanaknade za osnivanje prava
naknade odnosno doprinosa ili pak oslobođenjaodplaćanjakomunalnog doprinosa. S obzirom da je ocjenjivana Odluka o komunalnom doprinosu u ukinutom dijelu ... propisanih kriterija, ovlašteno utvrditi visinu komunalnog doprinosa, te opće uvjete i razloge za djelomično ili potpuno oslobađanje odplaćanjakomunalnog doprinosa, kao i izvore sredstava iz kojih će se namiriti iznos za slučaj potpunog ili djelomičnog oslobađanja odplaćanjakomunalnog doprinosa. Zakon ... obveznika, a koji može biti samo jedan od općih uvjeta za oslobađanje od obveze plaćanjakomunalnog doprinosa, uz uvjet da se u tom slučaju predvide i izvori
i oslobođenjeodplaćanjanaknada za stjecanje prava vlasništva, prava služnosti i prava građenja, na zemljištu u vlasništvu Republike Hrvatske i vlasništvu ... i rješavanje imovinskopravnih odnosa i oslobođenjeodplaćanjanaknada za stjecanje prava vlasništva, prava služnosti i prava građenja na zemljištu vlasnik kojeg ... prava od međusobnog plaćanjanaknade za stjecanje prava vlasništva, prava služnosti ili prava građenja u nesuglasnosti s navedenim ustavnim odredbama. U ... propisani zakonom. U konkretnom slučaju, upravo se ZoIIG-om:80/11 propisuju takvi posebni uvjeti i uređuje rješavanje imovinskopravnih odnosa i oslobođenjeod
novosagrađenu nekretninu u dijelu koji čini vrijednost zemljišta i iznos naknade za komunalno uređenje zemljišta prema odluci mjerodavnih tijela, uz ispunjenje ... Porezna uprava naknadno utvrdi da nisu bili ispunjeni uvjeti za porezno oslobođenje. 15. Građani koji su iskoristili pravo na oslobođenjeodplaćanja poreza na promet nekretnina iz točaka 9., 11. i 13. nemaju pravo na ponovno oslobođenjeodplaćanja poreza na promet nekretnina." 3.Predlagateljica ističe da ... godina od dana nabave nekretnine, odnosno ako Porezna uprava naknadno utvrdi da nisu bili ispunjeni uvjeti za porezno oslobođenje. 11. Porez na promet
predstavništva strane države pod uvjetom uzajamnosti i međunarodne organizacije za koje je međunarodnim ugovorom dogovoreno oslobođenjeodplaćanja poreza na ... novosagrađenu nekretninu u dijelu koji čini vrijednost zemljišta i iznos naknade za komunalno uređenje zemljišta prema odluci mjerodavnih tijela, uz ispunjenje ... Porezna uprava naknadno utvrdi da nisu bili ispunjeni uvjeti za porezno oslobođenje. 15. Građani koji su iskoristili pravo na oslobođenjeodplaćanja poreza na promet nekretnina iz točaka 9., 11. i 13. nemaju pravo na ponovno oslobođenjeodplaćanja poreza na promet nekretnina." 3.Hrvatski sabor je na
općine mogu se propisati i druga oslobođenjaodplaćanja poreza na kuće za odmor.” Članak 36. “(1) Porez na kuće za odmor plaća se prema četvornom metru ... oslobođenjaodplaćanja spornog poreza, pored onih utvrđenih zakonom, vodeći računa o starosti kuće za odmor, načinu gradnje, opremljenosti komunalijama ... se neki građani mogu osloboditi odplaćanja poreza na kuće za odmor; - vlasnik kuće za odmor plaća jednako porez za četvorni metar bez obzira radi li ... u dinarskoj protuvrijednosti od jedne do tri DEM po srednjem tečaju Narodne banke Hrvatske na dan utvrđivanja obveze.” Članak 37. “(1) Kućom za odmor
sklopljenima prije stupanja na snagu ZIDZoCesta/21, u roku od šest mjeseci od stupanja na snagu ZIDZoCesta/21, kojima će se urediti obveza plaćanjanaknade iz ... bilo moguće podvesti pod pojam "poduzetnika" i za koje bi mogla postojati sumnja da oslobođenjemodplaćanjanaknada neizravno primaju "nezakonite ... na snagu ovoga Zakona, sklopiti dodatak ugovoru kojim će se urediti obveza plaćanjanaknade iz članka 86. stavka 1. točke 12. Zakona o cestama ... kojim će se urediti obveza plaćanjanaknade iz članka 86. stavka 1. točke 12. Zakona o cestama ('Narodne novine', br. 84/11., 22/13., 54/13., 148/13., 92
oslobođenjeodplaćanja poreza na dodanu vrijednost jer se ne radi o nikakvoj djelatnosti od posebnog državnog ili javnog interesa, za razliku od odvjetničke ... o humanitarnoj pomoći definirano porezno oslobođenjeodplaćanja poreza na dodanu vrijednost pri uvozu dobara koja predstavljaju humanitarnu pomoć, po mišljenju ... /00) u dijelu u kojem se odnosi na oporezivanje nasljeđivanja, darovanja ili stjecanja nekretnina bez naknade. U nastavku je navedeno kako predmet ... : oslobođenjaplaćanja poreza na dodanu vrijednost propisana osporenom odredbom Pravilnika istovjetna su onima propisanima u točki 3. stavka 1. članka 11. Zakona
, već odplaćanja poticajne naknade izuzima samo najuspješnije jedinice lokalne samouprave; - da predviđeni princip naplate i zbrinjavanja komunalnog ... , način izračuna granične količine miješanogkomunalnog otpada za određena razdoblja, način i uvjeti određivanja i obračuna naknade za gradnju građevina ... . odredbe o ugovornoj kazni. (2) Odluka može sadržavati: (...) 5. način obračuna naknade za gradnju građevina za gospodarenje komunalnim otpadom. (...) (4 ... . U. :50/17-84/19 sada glasi: "Članak 24. (1) Iznos poticajne naknade za smanjenje količine miješanog komunalnog otpada Fond obračunava do kraja tekuće
Porezne uprave, klasa: UP/I-410-01/11-01/495, ur.broj: 513-07-21-01/11-5 od 20. srpnja 2011. u vezi s oslobođenjemodplaćanja poreza na promet nekretnina ... stanje na temelju kojeg će se odlučiti o primjeni oslobođenjaodplaćanja poreza na promet nekretnina propisanog Zakonom o izvlaštenju. Zaključno, u ... . siječnja 2014., na koju se podnositelj u ustavnoj tužbi poziva, odlučivano je o ustavnoj tužbi podnositeljice u vezi s oslobođenjemodplaćanja poreza na ... . o. o., Zagreb, nije dana mogućnost sudjelovanja u postupku u odnosu "na očitovanje glede oslobođenjaodplaćanja poreza na promet nekretnina temelje čl. 23. i 32
obavljanja djelatnosti, a naročito tradicionalnih obrta i zanata, ukazala se potreba za oslobođenjemodplaćanja spomeničke rente. Uz to, u međuvremenu se ... oslobođen je plaćanja spomeničke rente propisane ovim člankom. Na ovršni i žalbeni postupak primjenjuju se odredbe Zakona o komunalnom gospodarstvu.' Članak ... od interesa za Republiku Hrvatsku mogu upotrebljavati i iskorištavati ovlaštenici prava na njima i vlasnici, kao i naknada za ograničenja kojima su ... i imatelja kulturnih dobara, kao što su primjerice obveza vlasnika kulturnog dobra da skrbi o njegovom održavanju uz mogućnost dobivanja naknade za troškove
na ime isplaćene kupoprodajne cijene i ulaganja u nekretninu podnositelja te komunalnenaknade. U ovom je ustavnosudskom postupku stoga potrebno ... Ministarstva financija, s prigovorom da zahtijeva jednaki porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama ... parničnog postupka (po utvrđenju ništavosti kupoprodajnog ugovora) radi isplate spornog iznosa na ime kupoprodajne cijene i ulaganja u nekretninu te komunalne ... naplatiti naknadu za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od tih naknada JLS financiraju sustav zbrinjavanja otpada koji je u njihovom samoupravnom djelokrugu
kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama. III. SUPROTNO MIŠLJENJE O LOCUS STANDI J. L. I. (PREDMETI: U-III ... podnositelju je na poreznu osnovicu od 15.000,00 kuna utvrđena obveza plaćanja poreza na promet nekretnina po stopi od 4 % u iznosu od 600,00 kuna. 2 ... tako, ni V. d.o.o. u predmetu broj: U-III-1848/2019 nema locusstandi iz spora u kojem pokušava naplatiti naknadu za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od ... od 14. travnja 2021. Osporenim aktom odbijena je žalba podnositelja te je potvrđena presuda Upravnog suda u Rijeci broj: 8 Usl-735/2020-8 od 16
Ministarstva financija, s prigovorom da zahtijeva jednaki porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama ... u kojem pokušava naplatiti naknadu za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od tih naknada JLS financiraju sustav zbrinjavanja otpada koji je u njihovom ... Karlovcu broj: Gž-1420/2016-2 od 20. studenoga 2018. 2. U ustavnoj tužbi navodi se da su osporenim pojedinačnim aktom podnositelju povrijeđena ustavna prava ... podneskom od 16. travnja 2019. Ustavnom sudu predložio nastavak ustavnosudskog postupka, nakon što je njegova revizija rješenjem Vrhovnog suda broj: Rev 694
, odnosno Poreznom upravom Ministarstva financija, s prigovorom da zahtijeva jednaki porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat ... broj: U-III-1848/2019 nema locus standi iz spora u kojem pokušava naplatiti naknadu za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od tih naknada JLS financiraju ... ) podnijela je ustavnu tužbu u povodu presude Županijskog suda u Zadru broj: Gž-4/2021-3 od 16. veljače 2021. 2. U ustavnoj tužbi navodi se da su osporenim ... . Ustavni sud je u rješenju broj: U-III-462/2010 od 10. rujna 2013. ("Narodne novine" broj 120/13.) zauzeo stajalište da su jedinice lokalne samouprave samo
porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama. III. SUPROTNO MIŠLJENJE O LOCUS STANDI J. L ... zbrinjavanja otpada, premda od tih naknada JLS financiraju sustav zbrinjavanja otpada koji je u njihovom samoupravnom djelokrugu. Nadalje, u predmetu broj: U-III ... od 25. veljače 2020. 2. U ustavnoj tužbi navodi se da su osporenim pojedinačnim aktom podnositeljici povrijeđene ustavne odredbe sadržane u članku 19 ... ). (...)" 3.1. Ustavni sud je u rješenju broj: U-III-462/2010 od 10. rujna 2013. ("Narodne novine" broj 120/13.) zauzeo stajalište da su jedinice lokalne
porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama. III. SUPROTNO MIŠLJENJE O LOCUS STANDI J. L ... za naknadu troškova parničnog postupka od 6.562,50 kuna. Podnositelj je u povodu te presude podnio ovu ustavnu tužbu. 4. U ovom je postupku trebalo ispitati je ... za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od tih naknada JLS financiraju sustav zbrinjavanja otpada koji je u njihovom samoupravnom djelokrugu. Nadalje, u ... Županijskog suda u Velikoj Gorici broj: Gž-625/17-2 od 30. rujna 2020. 2. U ustavnoj tužbi navodi se da su osporenim pojedinačnim aktom podnositelju povrijeđena
kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama. III. SUPROTNO MIŠLJENJE O LOCUS STANDI J. L. I. (PREDMETI: U-III ... 30.000,00 (trideset tisuća) kuna, uz obvezu na naknadu troškova prekršajnog postupka u iznosu od 200,00 (dvije stotine) kuna. Ustavna tužba nije dopuštena. 3 ... tako, ni V. d.o.o. u predmetu broj: U-III-1848/2019 nema locusstandi iz spora u kojem pokušava naplatiti naknadu za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od ... broj: Gž-1303/17 od 28. lipnja 2017. kojom je odbijena žalba podnositeljice te je potvrđena presuda Prekršajnog suda u Zadru broj: Pp-11 G-856/16 od 28
porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama. III. SUPROTNO MIŠLJENJE O LOCUS STANDI J. L ... kamatama tužitelju, kao i naknaditi mu troškove parničnog postupka od 492.890,63 kuna s pripadajućim zateznim kamatama. 2. U ustavnoj tužbi podnositeljica ... za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od tih naknada JLS financiraju sustav zbrinjavanja otpada koji je u njihovom samoupravnom djelokrugu. Nadalje, u ... zastupa I. J. , odvjetnik u Hvaru, podnijela je ustavnu tužbu u povodu rješenja Vrhovnog suda Republike Hrvatske broj: Revd 2327/2020-2 od 15. rujna 2020
porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama. III. SUPROTNO MIŠLJENJE O LOCUS STANDI J. L ... stopama pobliže označenim u izreci te presude. U točki II. izreke naloženo je podnositeljici naknaditi tužitelju parnični trošak od 1.435.462,50 kuna. Istom ... zahtjeva za naknadu parničnog troška od 676.462,50 kuna (točke III. i IV. izreke). 3. Budući da je protiv osporene drugostupanjske presude podnositeljica ... . Razmatrajući navode ustavne tužbe i okolnosti konkretnog slučaja, ocjena je Ustavnog suda da se vođenje parničnog postupka radi naknade štete ne može smatrati
Ministarstva financija, s prigovorom da zahtijeva jednaki porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama ... naplatiti naknadu za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od tih naknada JLS financiraju sustav zbrinjavanja otpada koji je u njihovom samoupravnom djelokrugu ... podnijelo je trgovačko društvo H. -. O. d.o.o. (u daljnjem tekstu: podnositelj) u povodu rješenja Županijskog suda u Dubrovniku broj: Gž-498/2020-4 od 2 ... . izreke) rješenje Općinskog suda u Rijeci, Stalne službe u Malom Lošinju broj: Psp-19/2019 od 1. travnja 2020. preinačeno u točki 2. izreke na način da je
kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama. III. SUPROTNO MIŠLJENJE O LOCUS STANDI J. L. I. (PREDMETI: U-III ... tako, ni V. d.o.o. u predmetu broj: U-III-1848/2019 nema locusstandi iz spora u kojem pokušava naplatiti naknadu za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od ... Vrhovnog suda Republike Hrvatske broj: Rev 2355/2019-2 od 4. lipnja 2019. 2. U ustavnoj tužbi navodi se da su osporenim pojedinačnim aktom podnositeljici ... broj: U-III-462/2010 od 10. rujna 2013., "Narodne novine" broj 120/13.). Stoga, mutatismutandis ustavnu tužbu nije ovlaštena podnijeti ni javna ustanova
Ministarstva financija, s prigovorom da zahtijeva jednaki porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama ... naplatiti naknadu za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od tih naknada JLS financiraju sustav zbrinjavanja otpada koji je u njihovom samoupravnom djelokrugu ... društvu V. P. i partneri d.o.o. u Zagrebu, podnijelo je ustavnu tužbu u povodu presude i rješenja Županijskog suda u Zagrebu broj: Gž-6446/18-7 od 19 ... je u rješenju broj: U-III-2806/2012 od 1. ožujka 2016. ("Narodne novine" broj 32/16.) izrazio stajalište da Republika Hrvatska nije ovlaštena podnositi
porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama. III. SUPROTNO MIŠLJENJE O LOCUS STANDI J. L ... osnovicu od 1.068,00 kuna utvrđena obveza plaćanja poreza na promet nekretnina po stopi od 3 % u iznosu od 32,04 kune. 2. Podnositelj smatra da su mu ... za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od tih naknada JLS financiraju sustav zbrinjavanja otpada koji je u njihovom samoupravnom djelokrugu. Nadalje, u ... od 14. travnja 2021. Osporenim aktom odbijena je žalba podnositelja te je potvrđena presuda Upravnog suda u Rijeci broj: Usl-1399/2020-4 od 10
porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama. III. SUPROTNO MIŠLJENJE O LOCUS STANDI J. L ... podnositelju je na poreznu osnovicu od 7.146,00 kuna utvrđena obveza plaćanja poreza na promet nekretnina po stopi od 3 % u iznosu od 214,38 kuna. 2. Podnositelj ... za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od tih naknada JLS financiraju sustav zbrinjavanja otpada koji je u njihovom samoupravnom djelokrugu. Nadalje, u ... od 18. veljače 2021. Osporenim aktom odbijena je žalba podnositelja te je potvrđena presuda Upravnog suda u Rijeci broj: 10 Usl-838/2020-4 od 3
, odnosno Poreznom upravom Ministarstva financija, s prigovorom da zahtijeva jednaki porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat ... 1.052,10 kuna utvrđena obveza plaćanja poreza na promet nekretnina po stopi od 3 % u iznosu od 31,56 kuna. 2. Podnositelj smatra da su mu osporenim ... broj: U-III-1848/2019 nema locus standi iz spora u kojem pokušava naplatiti naknadu za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od tih naknada JLS financiraju ... od 7. travnja 2021. Osporenim aktom odbijena je žalba podnositelja te je potvrđena presuda Upravnog suda u Rijeci broj: 8 Usl-772/2020-8 od 16
, odnosno Poreznom upravom Ministarstva financija, s prigovorom da zahtijeva jednaki porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat ... broj: U-III-1848/2019 nema locus standi iz spora u kojem pokušava naplatiti naknadu za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od tih naknada JLS financiraju ... od 28. travnja 2021. Osporenim aktom odbijena je žalba podnositelja te je potvrđena presuda Upravnog suda u Rijeci broj: 8 Usl-705/2020-8 od 16 ... za drugostupanjski upravni postupak od 16. ožujka 2020. i rješenja M. f. P. od 3. lipnja 2019. Konačnim upravnim aktom podnositelju je utvrđena osnovica poreza na
Ministarstva financija, s prigovorom da zahtijeva jednaki porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama ... u kojem pokušava naplatiti naknadu za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od tih naknada JLS financiraju sustav zbrinjavanja otpada koji je u njihovom ... : Rev-2616/2019-2 od 12. rujna 2019. 2. U ustavnoj tužbi navodi se da su osporenim pojedinačnim aktom podnositeljici povrijeđena ustavna prava zajamčena ... zaštite ustavnih prava u ustavnosudskom postupku. 5. Ustavni sud je u rješenju broj: U-III-355/2018 i U-III-356/2018 od 26. veljače 2019. (www.usud.hr
cesta 35, Zagreb, te da je isti valjan i na snazi. Nalaže se tužitelju-protutuženiku da u roku od 15 dana naknadi tuženiku-protutužitelju trošak ovog postupka, pod prijetnjom ovrhe.' Prvostupanjskim rješenjem stupnja odlučeno je: I/ Oslobađa se tuženik-protutužitelj J. D. odplaćanja sudskih pristojbi. II/ Odbija se prijedlog tuženika-protutužitelja J. D. za oslobođenjeodplaćanja ostalih troškova parničnog postupka. III/ Nalaže se tuženiku-protutužitelju J ... stana u usmenom obliku time što se najmoprimac nalazi u posjedu prostorije koja je u vlasništvu najmodavca za koju mu plaća naknadu - najamninu dok mu
plaćanja sudske pristojbe na presudu, dok se pod točkom 3. izreke odbija prijedlog 1. i 3. tužiteljica za oslobođenjemodplaćanja sudske pristojbe na ... pripadajućim zateznim kamatama tekućimod dana podnošenja tužbe do isplate s osnove naknade štete u visini zakupa industrijskog zemljišta. U tužbi se navodi da ... . Podneskom od 3. lipnja 2014. tužiteljice su precizirale tužbeni zahtjev na način da traže naložiti tuženiku isplatiti 1. do 4. tužiteljicama s osnove naknade ... u protuvrijednosti iznosa od 367.400 DEM sa zateznim kamatama. Nadalje, potraživale su isplatu iznosa od367.400 DEM koji iznos predstavlja naknadu
, s prigovorom da zahtijeva jednaki porezni tretman kakav je u pogledu oslobođenjaodplaćanja poreza priznat i privatnim pravnim osobama. III. SUPROTNO ... predmetu broj: U-III-1848/2019 nema locus standi iz spora u kojem pokušava naplatiti naknadu za uslugu zbrinjavanja otpada, premda od tih naknada JLS ... podnositeljica), koje zastupa Ive Brkić, odvjetnik u Zadru, a podnesena je u povodu presude Visokog prekršajnog suda Republike Hrvatske broj: Gž-741/2018 od 15. svibnja 2018. kojom je odbijena žalba podnositelja i potvrđena presuda Prekršajnog suda u Zadru broj: Pp 14 G-33/18 od 5. ožujka 2018. Prvostupanjskom
uskoj su vezi s prijašnjim uplaćenim doprinosima zaposlenih; c) plaćanjenaknade počinje u trenutku nastupa osiguranog slučaja (bolesti, gubitka radnog ... njime obuhvaćeni, već on ide na teret sredstava državnog proračuna. Riječ je o oslobođenjuod osobnog plaćanja doprinosa oko 1.077.911 korisnika, odnosno ... o oslobođenjuod osobnog plaćanja doprinosa oko 1.077.911 korisnika, odnosno oko 95% od 1.137.835 ukupnog broja korisnika tuzemnih mirovina (u što su uključeni ... plaćanjem dodatnog doprinosa za zdravstveno osiguranje, već on ide na teret sredstava državnog proračuna. Riječ je, dakle, o oslobođenjuod osobnog plaćanja
za zaposlene povećali su se za 35,9%, a subvencije gospodarstvu za 72,2%. Također, naknade građanima i kućanstvima povećale su se za 46,2%, od čega valja izdvojiti povećanje rashoda za mirovine od36,0%, rashoda za zdravstvo od 71,6%, socijalnu skrb za 11,6%, rodiljnenaknade za 83,8%, dječji doplatak 17,1% te ... i dopunama Zakona o porezu na dodanu vrijednost, Narodne novine, broj 94/09.); - uvedeno je plaćanjenaknade za pružanje usluga pokretnih elektroničkih komunikacijskih mreža u iznosuod 6% osnovice (prihoda od pruženih usluga) (Zakon o naknadi za pružanje usluga u pokretnim elektroničkim komunikacijskim mrežama
nezaposlenih korespondira s činjenicom da je značajniji učinak u praksi polučila, primjerice, fiskalna olakšica (oslobođenje poslodavaca odplaćanja doprinosa na ... radnog iskustva u zvanju za koje su se obrazovale i dugotrajno nezaposlenih osoba (oslobođenje poslodavaca odplaćanja ukupnih doprinosa na plaću u ... daljnjem tekstu: ZoPZ) donio je Hrvatski sabor na sjednici održanoj 11. svibnja 2012., objavljen je u "Narodnim novinama" broj 57 od 23. svibnja 2012. a ... /17). 1.1. ZIDZoPZ/17 donesen je na sjednici Hrvatskog sabora održanoj 17. veljače 2017., objavljen je u "Narodnim novinama" broj 16 od 22. veljače 2017
stvarne tj. tržišne cijene stanova u odnosu na iznos naknade koji bi zaštićeni najmoprimac dobio od Republike Hrvatske sukladno odredbama pobijanog Zakona ... stečevinom osigurano pravo vlasništva i to otuđivanjem prava vlasništva namećući plaćanje tržišne najamnine i predviđanjem isplate naknade obračunate paušalnim ... mjera odnosi se na isplatu na temelju zakonom propisanog obračuna koji u naravi ne iznosi ni približan iznos pravične naknade utemeljene na tržišnoj ... . Članak 50. Ustava RH osigurava svakom nositelju da se pravo vlasništva ne može ograničiti ili ukinuti bez naknade tržišne vrijednosti. Pobijani zakon
pravne posljedice za radni odnos navedenih zaposlenika ni u pogledu naknade za rad koje zbog nemogućnosti obavljanja posla ti zaposlenici mogu imati mada ... i Antonijo nemaju Covid potvrde niti novaca za testiranje, ali imaju pravo od jedinice lokalne samouprave na naknadu za rođenje djeteta. Međutim, kako će oni ... daljnjem tekstu: Stožer) na temelju članka 47. Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti ("Narodne novine" broj 79/07., 113/08., 43/09., 130/17., 114/18., 47/20. i 134/20.; u daljnjem tekstu: ZZP), a u vezi s člankom 18. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti
odlučiti o potpunom ili djelomičnom oslobođenjuodplaćanjakomunalnenaknade (čl. 23. st. 1. al. 2. ZoKG) kada je dužno utvrditi izvore sredstava iz kojih će se namiriti ta naknada (čl. 23. st. 1. al. 3. ZoKG). Kako u ovom postupku nije iznesena tvrdnja da je tužitelj oslobođen odplaćanjakomunalne ... . rujna 2013. tužitelju kao obveznikuplaćanjakomunalnenaknade utvrđena obveza plaćanja te naknade za prije navedene nekretnine u mjesečnom iznosu od ... . rujna 2013. te radi utvrđenja da je tužitelj po zakonu oslobođen obveze plaćanjakomunalnenaknade. Protiv te presude Državno odvjetništvo Republike
tijelo jedinice lokalne samouprave ovlašteno odlučiti o potpunom ili djelomičnom oslobođenjuodplaćanjakomunalnenaknade (čl. 23. st. 1. al. 2. ZoKG ... /I-363-03/13-01/1366, Urbroj: 2158/01-16-01/001-13-1 od 13. rujna 2013. tužitelju kao obvezniku plaćanjakomunalnenaknade utvrđena obveza plaćanja te ... prvostupanjskog rješenja od 13. rujna 2013. Suština spornog odnosa ogleda se u pitanju da li je tužitelj obveznik plaćanjakomunalnenaknade (kako je utvrdio ... u pojedinim slučajevima može odobriti potpuno ili djelomično oslobađanje odplaćanjekomunalnenaknade. Pri tome je predstavničko tijelo obvezno
i komunalnog doprinosa ili eventualno oslobođenjeodplaćanja (privremeno, potpuno ili djelomično. Pri tome treba naglasiti da temeljem Zakona o komunalnom ... kuna s osnova stjecanja bez osnove i iznos od 900.000,00 kuna s osnove naknade štete. 10. Tijekom postupka utvrđeno je: - da je rješenjem tuženika, klasa: UP/I-350-06/04-01/31, Ur. broj: 2184-04-04/04-1, od 24. lipnja 2004. tužitelju određeno plaćanjekomunalnog doprinosa za izgradnju stambenog objekta na ... od 24. lipnja 2004. određeno plaćanjekomunalnog doprinosa za izgradnju stambenog objekta na čest. zem. ..., K.O. O., u ukupnom iznosu od 653.473,80
tužiteljice kojim odtuženika potražuje isplatu iznosa 1.405.200,00 kn na ime novčane naknade - tzv. ekološke rente vezano za korištenje odlagališta komunalnog ... značaja u konkretnom slučaju bio sporazum o oslobođenju tuženika odplaćanja ekološke rente tužiteljici, a vezano za korištenje odlagališta komunalnog ... građevina namijenjena zbrinjavanju otpada, u uvjetima propisanim zakonom imaju pravo na novčanu naknadu. Prema odredbi stavka 4. tog članka obveznici plaćanja ... za građevine namijenjene zbrinjavanju otpada, koje se nalaze na njihovom području; odnosno određeno da su obveznici plaćanja te naknade jedinice lokalne
predujam za psihijatrijsko vještačenje te mole oslobođenjeodplaćanja navedenog troška, - na ročištu 21. travnja 2004. dopunski je saslušan vještak J. A ... vodi pred tim sudom pod poslovnim brojem Gž-745/06 u roku od 3 (tri) mjeseca računajući od dana dostave ovog rješenja. II. Određuje se primjerena naknada ... isplatiti primjerenu naknadu iz točke II. izreke ovog rješenja u roku od 3 (tri) mjeseca od dana podnošenja zahtjeva predlagateljice Ministarstvu financija ... spora, - dopisom od 26. veljače 2002. zatraženo je od Grada V. G., Ureda za prostorno uređenje i stambeno komunalne poslove, graditeljstvo i zaštitu
sudske pristojbe od 23. kolovoza 2011., - u stavku III. izreke, odbijen je prijedlog ovršenika za oslobođenjeod dužnosti plaćanja sudskih pristojbi ... o komunalnom gospodarstvu, jedinice lokalne samouprave, uz tu naknadu, naplaćuju i naknadu za uređenje voda.“, (stavak 3.) „Jedinica lokalne samouprave dostavlja ... putem uplatnica za komunalnunaknadu, uz koje zasebno iskazuje iznos, obračunske elemente i način obračuna naknade za uređenje voda.“, - odredaba čl. 71 ... komunalnunaknadu, izvršenje se provodi prema propisima o izvršenju komunalnenaknade i na način kako se izvršava komunalnanaknada.“, (stavak 2.) „Izvršne