„Tuženo tijelo se u osporenom rješenju nije izjasnilo radi čega smatra da navedeni ugovor koji je priložio tužitelj nije dokaz u prilog tvrdnje da je njegov pravni prednik sudjelovao u financiranju komunalneinfrastrukture, a nije se izjasnilo niti zašto ne prihvaća zahtjev tužitelja da se pozove predstavnik V.D. d.o.o. koji upravlja navedenim cjevovodom, na okolnost financiranja tih radova, pa su prigovori tužitelja da nisu uzeti u obzir svi dokazi osnovani. Time je tuženo tijelo postupilo i suprotno članku 209. stavak 2. Zakona o općem upravnom postupku“.
„Tužitelj prema tome, nije kupio rečenu tvrtku sa svim njenim pravima i obvezama već jednu nekretninu u njenom vlasništvu, pa stoga ne može polagati pravo na potraživanja koja bi ta tvrtka eventualno imala kao pravni slijednik HTP „D.“ OOUR-a H. „D. o.“- L. u svezi financiranja izgradnje vodoopskrbnog sustava Z.-O.-E., pa su prigovori tužitelja neosnovani“.
„Iz takvog tužbenog zahtjeva nije vidljivo za koje poslove priključenja tužiteljica smatra da se radi o poslovima izvanredne uprave jer poslovi priključenja na komunalnuinfrastrukturu podrazumijevaju izvođenje radova na nekretnini u suvlasništvu stranaka do javne kanalizacije, kao i priključak na javnu kanalizaciju. Sam priključak na javnu kanalizaciju ne može predstavljati niti poslove izvanredne, niti poslove redovne uprave, jer se radi o zakonskoj obvezi suvlasnika zgrade da se spoje na javnu kanalizaciju. Međutim, izvođenje radova u vidu izgradnje priključka do javne kanalizacije po nekretninama stranaka su
„Međutim, prvostupanjskim rješenjem su obrazloženi razlozi radi kojih ti elementi nisu utvrđeni, a što je ovaj Sud prihvatio u citiranoj presudi Us-6742/01-5 od 16. veljače 2006. te je iznio shvaćanje da u slučaju kad je komunalnainfrastruktura za koju se vezuje konkretna parcela u cijelosti izgrađena i dalje postoji obveza plaćanja komunalnog doprinosa jer se sredstava komunalnog doprinosa koriste za građenje objekata i uređaja komunalneinfrastrukture na cijelom području općine odnosno grada i to sukladno Programu mjera za unapređenje stanja u prostoru, pa su prigovori tužitelja neosnovani“.
„Kako navedeni Program vrijedi za četverogodišnje razdoblje kako je to i određeno citiranom odredbom Zakona, neosnovano prigovara tužitelj da nije poznato kada će se graditi pojedini objekti komunalneinfrastrukture naznačeni u prvostupanjskom rješenju“.
„Tužitelj tvrdi da je financirao izgradnjukomunalnih objekata i uređaja, pa da bi mu stoga iznos potrošenih sredstava za tu namjenu trebalo priznati odnosno umanjiti visinu komunalnog doprinosa.
Tužitelj međutim tijekom postupka nije dokazao da je sam financirao neki od objekata komunalneinfrastrukture koji se financira iz komunalnog doprinosa kako to proizlazi iz članka 30. stavak 1. citiranog Zakona, kao i da bi u svezi istog bio zaključen pisani ugovor s jedinicom lokalne samouprave, pa su prigovori tužitelja neosnovani“.
„U pogledu prigovora tužiteljice da se iz idejnog rješenja ne vidi način priključenja objekta na komunalnuinfrastrukturu (električna energija, vodovod, otpadne vode) napominje se da se ta pitanja ne rješavaju kroz idejni projekt i lokacijsku dozvolu već u postupku izdavanja građevinske dozvole“.
„Prema članku 30. stavak. 1. citiranog Zakona, iz sredstava komunalnog doprinosa financira se građenje objekata i uređaja komunalneinfrastrukture i to za javne površine, nerazvrstane ceste, groblja i krematorije te javnu rasvjetu.
Tuženo tijelo u osporenom rješenju ne navodi razloge radi kojih tvrdi da se sudjelovanje investitora u financiranju navedene komunalneinfrastrukture ne smatra njegovim sudjelovanjem u troškovima izgradnjekomunalnih ... u financiranju izgradnjekomunalneinfrastrukture, već izvršio“.
„Žalitelj tvrdi da nije dužan platiti komunalni doprinos jer su godinama iz njegovog dohotka izdvajana sredstva za izgradnjukomunalneinfrastrukture. Prema članku 33. Zakona o komunalnom gospodarstvu obveznik komunalnog doprinosa može uz suglasnost jedinice lokalne samouprave i sam snositi troškove gradnje objekata i uređaja komunalneinfrastrukture iz članka 30. stavka 1. točke 2. ovoga Zakona, ali mu se ti troškovi priznaju pod uvjetima utvrđenim pisanim ugovorom s jedinicom lokalne samouprave“.
„Naime, u praksi ovog Suda zauzeto je shvaćanje da je plaćanje komunalnog doprinosa jednokratno participiranje u troškovima izgradnje i korištenja objekata i uređaja komunalneinfrastrukture te da bi svako suprotno tumačenje od navedenog predstavljalo dvostruko plaćanje već uplaćenog komunalnog doprinosa“.
„Kako je u oba programa navedeno koji objekti komunalneinfrastrukture će se graditi i kada (u 2011.) i kolika su sredstva potrebna, a što je jedan od uvjeta iz citiranog članka 32.stavak 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu, ne stoje tvrdnje tuženog tijela da rješenje ne sadrži te elemente, te da stoga postoje uvjeti da se isto utvrdi ništavim“.
„Žalitelj tvrdi da su on i otac sudjelovali u financiranju komunalneinfrastrukture na način da su prokopali cestu radi polaganja električnog kabela i za izgradnju vodovodne mreže. Ti su prigovori žalitelja neosnovani jer, sukladno citiranoj odredbi članka 33. Zakona o komunalnom gospodarstvu, u svezi troškova koji se priznaju u iznos komunalnog doprinosa obveznik je dužan s jedinicom lokalne samouprave sklopiti ugovor i tek pod uvjetima iz toga ugovora se priznaju ti uloženi troškovi, o čemu se u konkretnom slučaju ne radi jer žalitelj ničim nije dokazao da je takav ugovor sklopio“.
. navedenog Zakona parnične stranke osiguravaju uvjete za razvoj komunalnih i drugih djelatnosti, vode brigu o uređenju… komunalnih objekata…, lokalne infrastrukture….
U smislu Zakona o komunalnom gospodarstvu (NN. 36/95, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01 26/03, 82/04, 110/04, 178/04), čl. 2., komunalne ... . Zakona o otpadu sredstva za financiranje izgradnje građevina za zbrinjavanje komunalnog otpada osiguravaju se u proračunu općina, gradova i županija ... . Zakona o otpadu sredstva za financiranje izgradnje građevina za zbrinjavanje komunalnog otpada osiguravaju se u proračunu općina, gradova i županija
i uređaja komunalneinfrastrukture iz toč. 4. toga stavka i ostvareni priliv sredstava. Kako dakle, obveza tuženika na povrat sredstava proizlazi iz rješenja ... o plaćanju komunalnog doprinosa od 08.03.06.g., a koje je isti donio u okviru zakonske ovlasti iz čl. 32. st. 2. Zakona o komunalnom gospodarstvu (NN 26/03, 82/04; dalje: ZKG) kao i utemeljeno na Odluci o komunalnom doprinosu i Odluci o visini komunalnog doprinosa na području tuženika - Grada L. (Sl. vjesnik Varaždinske županije br. 25/01) i to u predmetu utvrđivanja visine komunalnog doprinosa za nekretninu tužitelja kao obveznika plaćanja komunalnog doprinosa, na
"Predmet spora je zahtjev tužitelja za povrat naknade plaćane na ime komunalnih doprinosa, a koji iznos su uplatili temeljem rješenja Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet od 14. srpnja 2010. godine i 7. prosinca 2009. godine. Nakon što im je odbijen zahtjev za izdavanje građevne dozvole tražili su povrat uplaćenog iznosa na ime komunalnih doprinosa a koji zahtjev im je konačno odbijen Rješenjem ... sredstava u odnosu na izgrađenost objekta i uređaja komunalneinfrastrukture iz toč. 4. ovog stavka i ostvareni priliv sredstava.
Odredbom čl. 2. st. 1
("Narodne novine" broj 53/91., 73/91., 111/93., 3/94., 7/96., 91/96., 112/99. i 88/01.). Naime, zaključeno je kako za tuženika obveza izgradnjekomunalneinfrastrukture za treći objekt nastupa tek po izgradnji tog objekta što proizlazi iz odredbe članka 4. Ugovora o međusobnim pravima i obvezama od 18. lipnja 1985. a budući da podnositeljica nije izvršila svoju obvezu izgradnje tog objekta to tuženik nije bio u mogućnosti izvršiti svoju ugovornu obvezu izgradnjekomunalneinfrastrukture. Utvrđeno je i kako navodi podnositeljice kojima problematizira stjecanje prava vlasništva prijeporne čestice i povezuje ga s
financiranja izgradnje, održavanja i razvoja komunalneinfrastrukture koji se temelji na redovitim, jasno određenim, obročnim davanjima odražava već ranije ... gospodarstva, obavljanje i financiranje komunalnih djelatnosti, građenje i održavanje komunalneinfrastrukture, plaćanje komunalnog doprinosa i komunalne naknade ... navedeno, uređuju se načela komunalnog gospodarstva, obavljanje i financiranje komunalnih djelatnosti, građenje i održavanje komunalneinfrastrukture ... djelatnosti kojima se, između ostalog, osigurava i građenje, odnosno održavanje komunalneinfrastrukture u stanju ispravnosti, dok se građenje i održavanje
može raditi o odluci o priključenju na komunalnuinfrastrukturu iz članka 26. ZKG-a, s obzirom da prema članku 26a. stavku 3. ZKG-a visina naknade za priključenje na komunalnuinfrastrukturu po pojedinom priključku za potrebe stanovanja ne može biti veća od prosječne mjesečne bruto plaće u Republici Hrvatskoj ... ) Cijena komunalne usluge može sadržavati i iznos za financiranje gradnje objekata i uređaja komunalneinfrastrukture na području ili za potrebe jedinice lokalne samouprave na kojemu se isporučuje komunalna usluga, u skladu s Programom gradnje objekata i uređaja komunalneinfrastrukture iz članka 22. stavka 2
izgradnje objekta i uređaja komunalneinfrastrukture za nižu razinu komunalne opremljenosti ili manju bruto razvijenu površinu objekta od stvarne, dužan je ... uređenje, zaštitu okoliša, pripremu zemljišta i izgradnjukomunalnih i drugih objekata G. P. klasa: UP/I-944-09/96-02/3325, ur.broj: 2168/01-02-99-4 od 6 ... visina komunalnog doprinosa sastojala od doprinosa za izgradnju objekata i uređaja sekundarnog sustava javnih površina sa suvremenim zastorom i od ... ., 26/03. i 82/04.), ostvari prihod s osnove komunalnog doprinosa u za to propisanom postupku. "Na taj način onemogućuje se financiranje izgradnje
, omogućeno, među ostalim, ishođenje lokacijskih i drugih odgovarajućih akata za građenje građevina i uređaja prometne i komunalneinfrastrukture. Primjedbe ... odgovara, zadatak projektanta je da pomiri javni interes izgradnje određene infrastrukture te da time ne počini veliku štetu određenoj stranci, a opet ... je u konkretnom slučaju zadatak projektanta da pomiri javni interes izgradnjeinfrastrukture te da time ne počini veliku štetu određenoj stranci. Glede ... odjela za komunalne poslove, komunalnuinfrastrukturu i zaštitu okoliša od 6. rujna 2016. godine i Sanitarno-tehnički uvjeti i uvjeti zaštite od buke
jedinice lokalne samouprave na izgradnju objekata i uređaja komunalneinfrastrukture sukladno jednogodišnjem Programu izgradnje objekata i uređaja komunalneinfrastrukture. Uvidom u realizaciju Proračuna G. U. razvidno je da je u predmetnom slučaju uloženo u izgradnju i obnovu komunalneinfrastrukture sukladno Programu ... program izgradnje objekata i uređaja komunalneinfrastrukture kojeg je bio obvezan izvršiti prema plaćenom komunalnom doprinosu kao i činjenicu da su ... samouprave koja jest nositeljem izgradnje, unapređenja i održavanja komunalneinfrastrukture." 6.Drugostupanjsko upravno tijelo žalbu podnositelja ocijenilo je
za financiranje građenja objekata i uređaja komunalneinfrastrukture za opskrbu plinom osiguravaju iz komunalnih doprinosa, proračuna jedinice lokalne samouprave ... sufinancirati njezinu izgradnju te se uređuju uvjeti i način uplate sredstava građana za tu namjenu. Tako je, pored ostalog, propisano (člankom 3. osporene Odluke) da će se od dijela sredstava za izgradnju plinske mreže, kojeg osiguravaju građani, izvršiti radovi na plinskoj mreži prema sklopljenim ugovorima ... uplate tog iznosa prije početka izgradnje, u tijeku izgradnje do puštanja plina te nakon puštanja plina, pri čemu su utvrđeni povoljniji uvjeti za plaćanje
uređivanja prostora, način opremanja zemljišta komunalnom, prometnom i telekomunikacijskom infrastrukturom, uvjete za izgradnju građevina i poduzimanje drugih ... uređivanja prostora i rješenje prometne i komunalneinfrastrukture. Podnositeljica, nadalje, ističe da je osporenim aktom promijenjena namjena određenih ... dijelovima plana nisu određene detaljne namjene građevina, visine građevina te način opremanja čestica komunalnom i prometnom infrastrukturom. Za određivanje ... i telekomunikacijskom infrastrukturom i uvjete za izgradnju građevina, Ustavni sud utvrđuje da je osporeni akt u nesuglasju s člankom 27. Zakona o prostornom uređenju
infrastrukture, a da se uporaba, korištenje i upravljanje komunalnominfrastrukturom kao i financiranje građenja i održavanja DTK komunalna djelatnost. (...) ... iz ... osporavane Odluke jasno je vidljivo da je O. K. sebe proglasila vlasnikom DTK kao komunalneinfrastrukture koja je njegova imovina. Time O. K ... svojom imovinom i komunalnominfrastrukturom i komunalnom djelatnošću. Međutim, postoje odredbe Zakon o vlasništvu i drugim stvarnim pravima o stjecanju ... distribucijske telekomunikacijske kanalizacije (DTK) u sklopu i izvan nerazvrstanih cesta na području O. K. kao komunalneinfrastrukture, a uporaba, korištenje
izgradnje, održavanja i razvoja komunalneinfrastrukture koji se temelji na redovitim, jasno određenim, obročnim davanjima odražava već ranije navedeno načelo ... javnih davanja, donosi program gradnje i održavanja komunalneinfrastrukture, da bi na koncu zbog sporne odredbe OPZ-a ostala uskraćena u naplati prihoda ... infrastrukture' (članak 92. stavak 1. ZKG). Ovom odredbom se na određeni način pruža pravna pomoć Republici Hrvatskoj za uskratu plaćanja komunalne naknade ... , jedinica lokalne samouprave planira svoje prihode u proračunu s osnova javnih davanja, donosi program gradnje i održavanja komunalneinfrastrukture, da bi na
komunalneinfrastrukture na čitavom gradskom području bez obzira na propozicije iz urbanih pravila, dok je čl. 38. navedene Odluke propisano da novoplanirane ... podnositeljice izjavljena protiv rješenja - lokacijske dozvole Grada Zagreba, Gradskog ureda za prostorno uređenje, zaštitu okoliša, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, Odjela za prostorno uređenje, Središnjeg odsjeka za prostorno uređenje, klasa: UP/I-350-05/06-01/1621, ur. broj: 251-13-21/115-06-14 od 13. studenoga 2006. Navedena lokacijska dozvola izdana je za izgradnju pristupne prometnice, Odvojak ulice Kralji u Zagrebu, na dijelovima k.č.br
je podnositelj vlasnicima građevina koji su se željeli priključiti na komunalnuinfrastrukturu (regionalni vodovod), prije nego što su uopće sklopili ugovore za izvođenje radova na samom priključku, uvjetovao izvedbu toga priključka uplatom određenog iznosa na ime učešća u izgradnji vodovodne mreže ... Hrvatske je odbio tužbu podnositelja. U obrazloženju presude navodi da su izvori financiranja za komunalnuinfrastrukturu propisani Zakonom o komunalnom ... troškova iznad stvarnih troškova rada i materijala priključka na komunalne objekte za opskrbu vodom (točka 1. izreke), te naredilo podnositelju vraćanje više
rješenje) podnositelju, kao investitoru, utvrđena je obveza plaćanja komunalnog doprinosa u iznosu od 19.422,051,00 kuna, za izgradnju autoceste A1 Zagreb ... infrastrukture. Osim toga što je citiranom odredbom to izrijekom propisano, komunalni doprinos prema mišljenju Suda ima sva obilježja javnih davanja, jer je to ... utvrđenih javnih izdataka, odnosno konkretno, za gradnju komunalneinfrastrukture. Primjena odredbi Općeg poreznog zakona na sva javna davanja izrijekom je ... vremena od izgradnje ponovo odredi plaćanje istog komunalnog doprinosa za istu građevinu? Iznesena pitanja nisu relevantna za rješavanje konkretne pravne
nastalih radnjama tuženika Grada Zagreba - nepravilnim izvođenjem komunalneinfrastrukture vodovoda i kanalizacije u javnoj ulici, što je dovelo do ... rekonstrukcije komunalneinfrastrukture vodovoda i kanalizacije. U trenutku štetnog događaja predmetni stambeni objekt bio je izgrađen kao visokoprizemni s etažama ... izvršio sanaciju nepravilno izvedenih radova komunalneinfrastrukture vodovoda i kanalizacije, uslijed čega se pretpostavlja da se tlo stabiliziralo, te je ... istaknute žalbene prigovore, sljedeće: 11.4.2. U ovom predmetu nije bilo sporno da su radovi na uređenju komunalneinfrastrukture (rekonstrukcija vodovodne
za sljedeću godinu te Program gradnje objekata i uređaja komunalneinfrastrukture koji se financira iz komunalnog doprinosa. Nakon što je predlagatelj donio navedene dokumente (koji su se temeljili na sredstvima iz komunalnog doprinosa vezanog za izgradnju auto-ceste Rijeka-Zagreb, a koji je obračunat na temelju ... , ima povratno djelovanje, te su stoga Proračun Grada Delnica i Program gradnje objekata i uređaja komunalneinfrastrukture dovedeni u pitanje. Smatrajući ... plaćaju za građenje i korištenje objekata i uređaja komunalneinfrastrukture iz članka 30. stavka 1. ovoga Zakona. (2) Komunalni doprinos je prihod jedinice
su naglašeni): "Članak 44. (1) Izvan građevinskog područja može se planirati izgradnja: 1. infrastrukture 2. građevina obrane 3. građevina namijenjenih ... građevine i prateći sadržaji (sportski, rekreacijski, ugostiteljski, uslužni, zabavni i sl.) budu, uz mjere poboljšanja komunalneinfrastrukture i zaštite ... infrastrukture u područjima zaštićenim prema posebnom zakonu kojim se uređuje zaštita prirode (informativni punkt, suvenirnica, sanitarni čvor i sl.). (2) Izvan građevinskog područja mogu se planirati ili graditi spomen-obilježja s pripadajućom infrastrukturom. (3) U zahvatima u prostoru za robinzonski smještaj ne može
i javne i društvene sadržaje ukoliko je to omogućeno urbanim pravilima. Omogućava se i izgradnja podzemnih garaža. Ukupna najveća površina prostora koji ... izgradnja podzemnih garaža. Prateći sadržaji se mogu graditi istovremeno ili nakon uređenja otvorenih rekreacijskih igrališta i površina. Rekreacijska namjena ... postojećoj veličini;" "Članak 45.U GUP-u je određeno da se omogućava izgradnja sustava za odvodnju otpadnih, oborinskih i drugih voda i to tako da se ... ; omogući etapna izgradnja kanalizacijskog sustava, a pojedinačno bi svaka etapa bila dio konačnog rješenja i potrebna tehnološka cjelina u skladu sa zakonom
može se planirati izgradnja: 1. infrastrukture 2. građevina obrane 3. građevina namijenjenih poljoprivrednoj proizvodnji 4. građevina namijenjenih ... .) budu, uz mjere poboljšanja komunalneinfrastrukture i zaštite okoliša, više kategorije te položajem, veličinom, osobito visinom u skladu s obilježjem ... ), pa se na njih ne plaća komunalna naknada nakon izgradnje golf igrališta. Dakle, ne primjenjuje se gore navedena odredba. (...) Zakonom je prešutno dano ... zelenilo. (8) Faze izgradnje pratećih sadržaja ugostiteljsko-turističke i sportsko-rekreacijske namjene određuju se proporcionalno u odnosu na svaku fazu
podnositeljev zahtjev za povrat komunalnog doprinosa plaćenog za građenje i korištenje objekata i uređaja komunalneinfrastrukture, zbog gradnje obiteljske ... . utvrdio podnositelju obvezu plaćanja komunalnog doprinosa (za građenje i korištenje objekata i uređaja komunalneinfrastrukture) u visini od 20.820,00 kn ... o komunalnom gospodarstvu, rješenjem o komunalnom doprinosu mora se naznačiti popis objekata i uređaja komunalneinfrastrukture koje će jedinice lokalne ... , morao bi se vratiti komunalni doprinos koji je već utrošen i to u program izgradnje koji je donesen također i za gradnju od koje je investitor odustao
i odlagališta neopasnog otpada na kojima će se nastaviti odlagati neopasni komunalni i proizvodni otpad do izgradnje i početka rada centara za gospodarenje ... odlagališta neopasnog otpada i odabir odlagališta neopasnog otpada po županijama na kojima će se odlagati neopasni komunalni i proizvodni otpad do izgradnje CGO ... , sortiranje i oporabu reciklabilnog otpada. Recikliranje otpada radi osiguranja kružnosti u gospodarstvu osigurava se izgradnjom i unaprjeđenjem infrastrukture ... i biootpada. Dosadašnja ulaganja u infrastrukturu za odvojeno prikupljanje komunalnog otpada rezultirala su značajnim povećanjem stope odvajanja u razdoblju od
uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, Odjela za komunalne poslove i zelenilo, Odsjeka za komunalne poslove klasa: UP/I-363-03 ... ured za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, Odjel za komunalne poslove i zelenilo, Odsjek za komunalne ... objekata i uređaja komunalneinfrastrukture. (...)" "Utvrđivanje i naplata komunalne naknade Članak 20. (1) Predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave ... djelatnosti (članak 19. stavak 1. točke 1. do 6. tog zakona) i financiranju građenja objekata i uređaja komunalneinfrastrukture (članak 19. stavak 2. istog
. svibnja 2013. podnositeljica je investitoru H. v. (tužitelj u upravnom sporu) utvrdila komunalni doprinos za izgradnju I. faze - Akumulacije "Križ potok ... . rješenje kojim se H. v. utvrđuje komunalni doprinos za izgradnju I. faze - Akumulacije "Križ potok", Izvorište regionalnog vodovoda Gorskog kotara, nasutu ... ) rješenje kojim se tužitelju H. v. utvrđuje komunalni doprinos za izgradnju I. faze - Akumulacije "Križ potok", Izvorište regionalnog vodovoda Gorskog kotara ... davanja koja se plaćaju za građenje i korištenje objekata i uređaja komunalneinfrastrukture iz članka 30. stavka 1. ovoga Zakona. (...)" 7.2. U postupku
. da će se iznos komunalnog doprinosa prebiti sa ulaganjima Podnositelja u komunalnuinfrastrukturu u vezi predmetne građevine; - Ministarstvo ... kojem se pozvao na usmeni dogovor sa G. Z. da će se iznos komunalnog doprinosa prebiti sa ulaganjima podnositelja u komunalnuinfrastrukturu u vezi ... Zakona o komunalnom gospodarstvu kao posebnog zakona kojim je regulirano financiranje građenja objekata i uređaja komunalneinfrastrukture iz sredstava ... i komunalne poslove i promet, Odjela za komunalne poslove i uređenje Grada, klasa: UP/I-363-02/01-09/14, ur.broj: 251-05-41/10-02-2 od 9. kolovoza 2002. (u
javnim površinama i na nekretninama u vlasništvu G. Z. ; 6. usluge distribucijske telekomunikacijske kanalizacije (DTK) i druge komunalneinfrastrukture na ... vlasništvu G. Z. ; 6. usluge distribucijske telekomunikacijske kanalizacije (DTK) i druge komunalneinfrastrukture na području G. Z. ; 7. javna skladišta ... komunalneinfrastrukture na području G. Z. ; 6. javna skladišta (smještaj, pretovar, čuvanje, hlađenje); 7. djelatnost velesajma; 8. djelatnost javnih ... tržnica na veliko; 5. usluge distribucijske telekomunikacijske kanalizacije (DTK) i druge komunalneinfrastrukture na području G. Z. ; 6. javna skladišta
izgradnje objekata i uređenja komunalneinfrastrukture utvrđenih Programom iz članka 30. stavka 4. ovoga Zakona. (5) Sredstvima komunalnog doprinosa financira se i pribavljanje zemljišta na kojem se grade objekti i uređaji komunalneinfrastrukture iz članka 30. stavka 1. ovoga Zakona, rušenje postojećih ... dozvolu od 9. travnja 2004. 5.2. Rješenjem Grada Zagreba, Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet ... . (1) Komunalni doprinosi su novčana javna davanja koja se plaćaju za građenje i korištenje objekata i uređaja komunalneinfrastrukture iz članka 30
postalo konačno 18. svibnja 1999.; - u navedenom rješenju podnositelju je utvrđen i rok izgradnjekomunalnih objekata iz Programa mjera za unapređenje ... ulaganjima podnositelja u komunalnuinfrastrukturu u vezi predmetne građevine, a koja ulaganja iznose 559.528,51 kn te prigovore o nedostatnom sadržaju ... Zakona o komunalnom gospodarstvu kao posebnog zakona kojim je regulirano financiranje građenja objekata i uređaja komunalneinfrastrukture iz sredstava ... i komunalne poslove i promet, Odjela za komunalne poslove i uređenje Grada, klasa: UP/I-363-02/01-09/15, ur.broj: 251-05-41/10-02-2 od 9. kolovoza 2002. (u
zahtjev za legalizaciju. Neosnovanim je, također, ocijenio i žalbeni navod o ne(opremljenosti) područja komunalnominfrastrukturom s obrazloženjem kako opremljenost područja komunalnominfrastrukturom nije od utjecaja na određivanje pojedinačne obveze plaćanja komunalnog doprinosa. Zaključno, osporenom odlukom ... komunalnog doprinosa) i potvrđena presuda Upravnog suda u Splitu broj: UsIgr-496/09-15 (ispravno: Uslgr-496/19-15 od 9. ožujka 2020.; u daljnjem tekstu ... okoliša i komunalne poslove Šibensko-kninske županije (u daljnjem tekstu: drugostupanjsko upravno tijelo), klasa: UP/II-363-05/18-01/83, urbroj: 2182/1-15
Hrvatske i zakonom članka 7. Odluke o komunalnoj naknadi ("Službene novine" broj 12/00., u daljnjem tekstu: Odluka), koju je donijelo Općinsko vijeće Općine ... i koeficijenta namjene za mjesečni obračun komunalne naknade, a u kojem je u točki 4. utvrđeno da se pod pojmom građevinsko zemljište koje se koristi za obavljanje ... nesuglasnom odredbi članka 22. Zakona o komunalnom gospodarstvu ("Narodne novine" broj 36/95., 109/95., 70/97., 128/99., 57/00., 129/00. i 59/01.). Predlagatelj navodi da su "Zakonom o komunalnom gospodarstvu izričito navedene nekretnine za koje se plaća komunalna naknada, te da jedinica lokalne samouprave nije
. stavkom 1. ZoIIG-a:80/11 propisano je da su infrastrukturne građevine u smislu tog zakona građevine prometne, javne, komunalne i druge infrastrukture, za izgradnju kojih je utvrđen interes Republike Hrvatske prema Zakonu o izvlaštenju ili prema posebnom zakonu, kao što su ceste, vodne građevine, komunalni ... Ustavom članaka 2., 4. i 5. stavka 1. Zakona o uređivanju imovinskopravnih odnosa u svrhu izgradnje infrastrukturnih građevina ("Narodne novine" broj 80/11.). O b r a z l o ž e n j e I. POSTUPAK PRED USTAVNIM SUDOM 1. Zakon o uređivanju imovinskopravnih odnosa u svrhu izgradnje infrastrukturnih građevina
uplatiti komunalni doprinos, prikaz načina obračuna komunalnog doprinosa i podatak o objektima i uređajima komunalneinfrastrukture na čiju izgradnju se ... utvrđivanja komunalnog doprinosa ovdje zainteresiranoj osobi, za izgradnju autoceste A1 u dijelu pobliže označenom u navedenoj točki zaključka. Točkom 2. izreke ... spomenute uređaje i objekte komunalneinfrastrukture. Zaključak O. L. , Jedinstvenoga upravnog odjela od 20. lipnja 2011. i rješenje navedenog tijela od 7 ... . listopada 2011., donesenim u obnovljenom postupku, utvrđuje se obveza plaćanja komunalnog doprinosa ovdje zainteresiranoj osobi u iznosu od 19.530.703,20 kuna
i prava služnosti na javnoj cesti, koja se prava osnivaju u svrhu građenja ili rekonstrukcije građevine prometne, javne, komunalne i druge infrastrukture ... , komunalne i druge infrastrukture na javnim cestama kao nositelji prava služnosti na njima pojavljuju, kao osobe javnog prava, jedinice lokalne samouprave ... naknada za navedena prava ukoliko su komunalne, vodne i energetske građevine te elektronička komunikacijska infrastruktura i povezana oprema u isključivom ... , prometa i infrastrukture Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) zatraženo je očitovanje o navodima predlagatelja. Ministarstvo je svoja
za zahvat u prostoru izgradnja prometne i komunalneinfrastrukture na predjelu "Melin" u Cresu, na katastarskim česticama u k.o. Cres-grad pobliže označenim u ... uzgojem, maslinarstvom i stočarstvom, i to najvećim dijelom na nekretninama koje su sada predmetom planiranog zahvata izgradnje ceste ..." IV. OCJENA
. su zemljište investitora iskoristili za maksimalnu izgradnju zgrada do krajnjih granica izgradivosti, dok je teret izgradnje potrebne infrastrukture ... za planiranu izgradnju trafostanice. 2.1. U zahtjevu za pokretanje postupka ocjene zakonitosti općeg akta Grada Zadra podnositelji su iznijeli niz prigovora ... dio infrastrukture upravo za potrebe njegovih višekatnih stambenih zgrada bude na zemljištu u vlasništvu investitora, nego je na zemljištu podnositelja ... investitora koji ga financira, iz čega je očigledno da se radilo o sukobu interesa. U člancima 18. i 39. Odluke navedeno je da se izgradnja građevina
rješenje pozivajući se na usmeni dogovor sa G. Z. da će se iznos komunalnog doprinosa prebiti sa ulaganjima Podnositelja u komunalnuinfrastrukturu u vezi ... je osporavao zakonitost provođenja ovrhe, jer je ulaganjem u objekte komunalneinfrastrukture (pristupne ceste, odvodnja, telekomunikacijska ... financiranje građenja objekata i uređaja komunalneinfrastrukture iz sredstava komunalnog doprinosa, nije propisano drukčije. Visoki upravni sud Republike ... i komunalne poslove i promet, Odjela za komunalne poslove i uređenje Grada klasa: UP/I-363-02/01-09/11, ur.broj: 251-05-41/10-02-2 od 9. kolovoza 2002. (u
dogovor sa G. Z. da će se iznos komunalnog doprinosa prebiti sa ulaganjima Podnositelja u komunalnuinfrastrukturu u vezi predmetne građevine ... ulaganjem u objekte komunalneinfrastrukture (pristupne ceste, odvodnja, telekomunikacijska kanalizacija i dr.) u iznosu od 559.528,51 kn, koji se iznos ... objekata i uređaja komunalneinfrastrukture iz sredstava komunalnog doprinosa, nije propisano drukčije. Visoki upravni sud Republike Hrvatske iznio je u ... i komunalne poslove i promet, Odjela za komunalne poslove i uređenje Grada klasa: UP/I-363-02/01-09/12, ur.broj: 251-05-41/10-02-2 od 9. kolovoza 2002. (u