, aktom o osnivanju ili statutom ustanove, da istog imenuje upravno vijeće ustanove te da se glede imenovanja i razrješenja stručnog voditelja primjenjuju na odgovarajući način odredbe članka 39. do 45. Zakona, dakle odredbe koje se odnose na postupak imenovanja i razrješenjaravnateljaustanove te pravnu ... bolnica (ustanova), a kada je u pitanju zaštita prava u odnosu na odluke ravnateljaustanove o razrješenju voditelja odjela, primjenjuju odredbe čl. 48. u ... godine time da se uvjeti za imenovanje i razlozi za razrješenjeprije isteka mandata tog voditelja utvrđuju općim aktom zdravstvene ustanove - čl. 2a
., stavka 2. točaka 3. i 4. i stavka 3. glase: (1) Ravnateljustanove može biti razriješen prije isteka vremena na koje je imenovan. (2) Upravno vijeće odnosno tijelo iz članka 38. stavka 2. ovoga zakona dužno je razriješiti ravnatelja: 3. akoravnatelj ne postupa po propisima ili općim aktima ustanove, ili neosnovano ne izvršava odluke organa ustanove ili postupa protivno njima, 4. ako ravnatelj svojim nesavjesnim ili nepravilnim radom prouzroči ustanovi veću ... rješenja. Podnositeljica ističe da inspektor može predložiti razrješenje samo onog ravnatelja koji je teže povrijedio zakon ili drugi propis ili koji je
informatičkog znanja i poznavanja stranog jezika. Budući da navedeno nije zakonom propisano kao uvjet za izbor ravnatelja, testiranje takvih kompetencija nije od značaja u postupku izbora i imenovanjaravnatelja školske ustanove. Statutom Škole nije čak ni utvrđena mogućnost obavljanja razgovora s kandidatima ... testiranja u postupku izbora i imenovanjaravnatelja Škole povrijeđen je zakon i Statut Škole. Naknadnim donošenjem odluke na drugome dijelu 20. sjednice ... uništene, ne može se anulirati činjenica da je u natječajnom postupku za izbor i imenovanjeravnatelja učinjena povreda zakona i Statuta Škole, tim više što
predstavničko tijelo osnivača na prijedlog kazališnog vijeća. Imenovanje i razrješenje vršitelja dužnosti ravnatelja obavlja se na isti način, bez provođenja ... kojima je ravnatelju istekao, odnosno prestao mandat ili ovlast vršitelju dužnosti, a osnivač, odnosno osnivači ne obave razrješenje i imenovanje u skladu ... kulture imenuje i razrješuje ravnatelja javnog kazališta bez pribavljenog mišljenja. Imenovanje i razrješenje vršitelja dužnosti ravnatelja javnog kazališta ... zahtjeva, imenovanje i razrješenjeravnatelja javnog kazališta može se obaviti bez pribavljenog mišljenja. Imenovanje i razrješenje vršitelja dužnosti
imenovanjaravnatelja, dok je u konkretnom slučaju riječ o imenovanju odnosno razrješenju dužnosti predsjednika upravnog vijeća. Ovdje je riječ o zdravstvenoj ... zakonskim odredbama je propisan način imenovanja članova Upravnog vijeća Zavoda za javno zdravstvo Šibensko - kninske županije kao tijela ustanove čiji je ... , 76/93., 29/97., 47/99., 35/08.) je propisano ako ravnateljaustanove imenuje tijelo iz članka 38. stavka 2. ovoga Zakona, tužbom se pokreće upravni ... Zakona o ustanovama propisana je nadležnost upravnog suda za odlučivanje samo u sporovima o imenovanjuravnatelja, ako ga imenuje Vlada Republike Hrvatske
za rad, financijska sredstva te prava i obveze i radnike ustanova iz stavka 1. ovoga članka." b) Imenovanje podnositeljice na položaj zamjenice ravnatelja ... za obrazovanje odraslih - pročišćeni tekst - ravnatelj Agencije ima ovlasti predložiti Upravnom vijeću imenovanje i razrješenje zamjenika ravnatelja Agencije, te ... njegovom smjenom. Nije utvrđen dan smjene bivšegravnatelja, kada tužiteljica u cijelosti obnaša funkciju ravnateljaustanove samostalno. Niti jedna od ... nakon srpnja 2007. g. nije ponovno tražila zahtjev za razrješenjem, ali je isto tako točno da nije poštivala niti hijerarhiju rada ustanove, u kojoj
o ustanovama ('Narodne novine' 76/93., 29/97., 47/99., 35/08.) propisano je da ravnateljustanove može biti razriješen prije isteka vremena na koje je imenovan ... odnosi dovode do prestanka ugovora o radu, 3. akoravnatelj ne postupa po propisima ili općim aktima ustanove, ili neosnovano ne izvršava odluke organa ustanove ili postupa protivno njima, 4. ako ravnatelj svojim nesavjesnim ili nepravilnim radom prouzroči ustanovi veću štetu ili ako zanemaruje ili ... . Zakona o ustanovama, koje glase: "Članak 38. (...) 2) Zakonom ili aktom o osnivanju može se odrediti da ravnatelja javne ustanove imenuje Vlada Republike
po propisima ili općim aktima ustanove, ili neosnovano ne izvršava odluke organa ustanove ili postupa protivno njima, te ako ravnatelj svojim ... Vukovar II kao tijelo koje upravlja tom ustanovom pokrenulo je i provelo postupak razrješenja podnositeljice s dužnosti ravnateljice vrtića jer je utvrdilo ... Grad Vukovar stekao prava i obveze vlasnika i osnivača. Odredbom članka 38. stavka 1. Zakona o ustanovama propisano je da ravnatelja imenuje i razrješava Upravno vijeće, ako posebnim zakonom u smislu članka 35. stavka 1. ovoga Zakona nije drugačije određeno. Odredbom članka 44. stavak 1. Zakona o ustanovama
slučaju razrješenjaravnatelja imenovat će se vršitelj dužnosti ravnatelja, a ustanova je dužna raspisati natječaj za imenovanjeravnatelja u roku od 30 ... joj to nalaže ugovor o radu, te napušta svoje radno mjesto ... i odlazi iz Ustanove, ... ." 2.2. Na navedeni prijedlog o razrješenju, podnositeljica se ... da ravnatelja javne ustanove imenuje Vlada Republike Hrvatske, nadležno ministarstvo ili predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave." "Članak 44 ... propisima ili općim propisima o radu dovode do prestanka radnog odnosa, 3. akoravnatelj ne postupa sukladno propisima ili općim aktima ustanove, ili
. stavak 7. Zakona propisano je da se način i postupak imenovanjaravnatelja pobliže uređuje statutom školske ustanove. Člankom 98. stavak 2. Zakona propisano je da se statutom pobliže određuje ustrojstvo, ovlasti i način odlučivanja tijela školske ustanove, izricanje pedagoških mjera te druga pitanja ... za imenovanje i razrješenjeravnatelja propisanom člankom 118. stavkom 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ("Narodne novine" broj 87/08 ... Gimnaziji Bjelovar je 4., 9. i 19. srpnja 2012. obavljen inspekcijski nadzor, pri čemu su utvrđene nepravilnosti u postupku izbora i imenovanjaravnatelja
mandatno razdoblje od četiri (4) godine na temelju Odluke Školskog odbora o imenovanjuravnatelja tuženika klasa: 003-05/04-01, urbroj: 2109-27/04-01 od 14. siječnja 2004. Nakon isteka tog razdoblja, školski odbor tuženika donio je Odluku o imenovanjuravnatelja klasa: 003-05/08-01, urbroj: 2109-27/08-01 od 17 ... 2010. Odluka o razrješenju podnositeljice donesena je na temelju članka 44. stavka 2. točaka 2. i 3. Zakona o ustanovama ("Narodne novine" broj 76/93 ... " i raspisivanjem natječaja za stručnog suradnika - pedagoga na određeno vrijeme zanemarila poslove poslovodnog i stručnog voditelja školskeustanove, da nije
osnivač dječjeg vrtića) ovlašteno za imenovanje predstavnika jedinice u tijelima dječjeg vrtića kao javne ustanove. Stoga, pravilni su navodi podnositeljice ... Republike Hrvatske te pitanja imenovanja/razrješenja predstavnika jedinice lokalne odnosno područne (regionalne) samouprave u tijelima javnih ustanova ... (regionalne) samouprave je ovlašteno za imenovanje predstavnika jedinice u tijelima javnih ustanova, trgovačkih društava i drugih pravnih osoba kojima je ... pravne osnove temeljem koje bi se na njega primjenjivao drugačiji pravni režim nego na druge javne ustanove kojima je osnivač ista jedinica, a posebno
poslovanja je ravnatelj. (6) Sastav Upravnog vijeća, imenovanje i razrješenjeravnatelja i drugo u svezi rada lučke uprave uredit će se Uredbom Vlade Republike ... , upravni odbor, odnosno drugo odgovarajuće tijelo) te u javnoj ustanovi, jedan član organa društva ili zadruge koji nadzire vođenje poslova, odnosno jedan ... temelju citiranih odredbi predlagatelj je zaključio da Uredba ne poštuje izričitu odredbu Zakona o radu/09 "po kojoj jedan član organa javne ustanove koji nadzire vođenje poslova (upravno vijeće, odnosno drugo odgovarajuće tijelo) mora biti predstavnik radnika", napominjući da su lučke uprave javne ustanove
ustanova (a ne državno tijelo), predstojnika područnog ureda imenuje ravnatelj, a s imenovanim predstojnikom sklapa se ugovor o radu (članak 46. stavak 2 ... /13 od 30. prosinca 2013. godine i to iz razloga, što je tužitelja u navedenom postupku uputio žalbu tijelu osnivač ustanove, RH Odbor za državnu službu ... evidentno da zapiljena odluka nema uputu o pravnom lijeku, a osnivač ustanove da nema saznanja tko je nadležan za postupanje po žalbi strane u postupku imenovanja predstojnika ustanove je više nego, obmanjivanje tužitelja u postupku imenovanja čime sasvim sigurno da tužitelj i tuženik nemaju identičan i pravo
drugačije određeno, (...)" Članak 35. stavak 1. točka 5. ZoLPRS-a glasi: "Članak 35. Predstavničko tijelo: (...) 5. osniva javne ustanove i druge pravne osobe ... 29. prosinca 2012., izričito propisano da ovlast imenovanja odnosno razrješenja predstavnika jedinice u tijelima pravnih osoba čiji je jedinica osnivač ... pri čemu je u ovome slučaju riječ o ovlastima koje i premašuju samu ovlast imenovanja odnosno razrješenja predstavnika Grada Dubrovnika u tijelima ... ministarstva kojim se utvrđuje da odluka, sporazum odnosno ugovor o osnivanju ustanove nije u skladu sa zakonom. Podnositeljica zahtjeva smatra da bi u takvoj
. razriješena dužnosti ravnatelja tužene, uz obrazloženje da su se u trenutku razrješenja stekli zakonski uvjeti za njezino razrješenje, to jest da je navršila ... razriješeni ravnatelja i prije isteka roka na koji je imenovan, ako se utvrdi da su se stekli uvjeti za razriješenje propisani Zakonom o ustanovama ... Prema čl ... da je za imenovanjeravnateljem škole nužna zakonska pretpostavka da osoba prije toga imenovanja ispunjava zakonske uvjete za učitelja, arg. akontario ... postavljeni tužbeni zahtjev koji se odnosi na dopuštenost odluke o razrješenju dužnosti ravnatelja i danu prestanka radnog odnosa tužiteljici, dok je u odnosu
zaštite, poglavito stoga što prema odredbi članka 78. Zakona o ustanovama, ustanove socijalne skrbi postaju javnim ustanovama, a osnivačem se smatra Republika Hrvatska. Predlagatelji, nadalje, smatraju da je temeljem članka 57. Zakona o ustanovama, koji u stavku 1. određuje da sredstva za rad koja su ... i pravo udjela u imovini koju je Fond uložio u druge ustanove. 3. Ministarstvo uprave dostavilo je traženo stručno mišljenje o podnesenim prijedlozima ... postala imovinom novonastalihustanova. Drugačiji način pretvorbe bivših društvenopravnih osoba u ustanove i njihovih sredstava uređen je Zakonom
, arhitektonskog ili građevinskog smjera i najmanje deset godina radnog iskustva. (3) Pobliži uvjeti za imenovanjeravnatelja, način raspisivanja i provođenja natječaja, te druga pitanja u svezi s imenovanjem i razrješenjemravnatelja propisuju se Statutom Agencije. (4) Ravnatelj može biti razriješen i prije isteka ... Agenciju te organizira, upravlja radom i vodi poslovanje Agencije do imenovanjaravnatelja. (2) Vlada Republike Hrvatske imenovat će članove Upravnog vijeća ... stupanja na snagu ovoga Zakona. (4) Upravno vijeće će predložiti Vladi Republike Hrvatske imenovanjeravnatelja u roku od šezdeset dana od dana stupanja na
za imenovanje skrbnika koji je djelatnik centra za socijalnu skrb ne traži pristanak osobe koja se imenuje skrbnikom. Smatra da se time djelatnike centra ... temeljna ustanova sustava socijalne skrbi, do preuzimanja poslova prema članku 317. stavku 5. Zakona o socijalnoj skrbi, koja skrbi o najosjetljivijim skupinama građana, za imenovanje stručnog radnika centra za socijalnu skrb skrbnikom, nije potrebna njegova suglasnost budući da je jedna od osnovnih zadaća ... znanjima štite ona prava i interese štićenika koja su im odlukom suda o lišenju poslovne sposobnosti ograničena. Imenovanje stručnog radnika skrbnikom bez
veleučilišta ili visoke škole. Dekan predstavlja i zastupa veleučilište ili visoku školu te u svom radu ima prava i obveze ravnateljaustanove. Za akademska ... ili visoku školu te u svom radu ima prava i obveze ravnateljaustanove. Za akademska pitanja dekan je odgovoran stručnom vijeću, a za zakonitost rada ... odredbi stavka 2. istoga članka Zakona o ustanovama sastav, način imenovanja odnosno izbora članova i trajanje mandata upravnog vijeća i način donošenja ... novine" broj 76/93., 29/97., 47/99. i 35/08.). Člankom 38. stavkom 1. Zakona o ustanovama propisano je da ravnateljaustanove imenuje i razrješava upravno
posebnog skrbnika, a kako bi se zaštitili njezina prava i interesi. Postupak imenovanja, kao i razrješenja posebnog skrbnika je upravni postupak i provodi se ... i ustanova koje imaju javne ovlasti kao što su primjerice tijela državne uprave ili javno bilježništvo, obzirom takva svojstva samostalnosti i neovisnosti ... . veljače 2015. glase: "Člankom 169. Obiteljskog zakona propisano je da se odlukom o imenovanju skrbnika za poseban slučaj određuju njegove dužnosti i ovlasti ... neposredno obavlja dužnost skrbnika i u tu svrhu imenuje osobu zaposlenu u tom centru. Skrbnikom ne može biti imenovan ravnatelj niti službenik koji obavlja
temeljem zakona i općim aktom škole. Odredbom čl. 159. Statuta tuženika-protutužitelja propisano je da u slučaju razrješenjaravnatelja sukladno čl. 158. Statuta, škola je dužna raspisati natječaj za ravnatelja u roku od 30 dana od dana imenovanja v.d. ravnatelja, a ako je razriješeni ravnatelj imenovan iz ... , navedeno da tuženik: "... navodi da je nastavnik (...) u vrijeme imenovanja na radno mjesto voditelja obrazovanja odraslih udovoljavao općim i posebnim ... Ministarstvo prosvjete i školstva rješenjem od 13. rujna 2000. ravnateljem tuženika-protutužitelja imenovalo Frančija Bističića, - da je tuženik-protutužitelj
i da su se mahom odnosili na preuzimanje dužnosti v.d. glavnog ravnatelja od strane tužitelja nakon razrješenja prethodnog ravnatelja Radmana te o hrpi ... . Ne zna se tko bi mogao biti novi glavni ravnatelj, ne zna se što će biti sa sadašnjim voditeljima poslovnih jedinica. Gloženje oko startnih pozicija ... . Ili oni sami sugeriraju da je tako. Također, očito je da financijskog ravnatelja Mislava Stipića, ljubitelja spletkarenja, podržava Darinko Kosor.' 'Tu ... - zapravo epilog prepucavanja zbog kojeg je Kovačić još ljetos smijenio Barišića s mjesta v.d. ravnatelja programa HRT-a. Tako to, znači, izgleda kad se
za imenovanje, napredovanje, premještaj i razrješenje sudaca, postupak za utvrđivanje njihove stegovne odgovornosti, te postupak za imenovanje i razrješenje ... za imenovanje pravosudnih dužnosnika u prvostupanjska pravosudna tijela, do tada propisani Zakonom o Državnom sudbenom vijeću ('Narodne novine' broj 58/93, 49/99 ... objektivne i transparentne kriterije za imenovanje pravosudnih dužnosnika te osigurati odgovarajuću obuku kandidata za pravosudne dužnosnike prije njihovog imenovanja radi povećanja njihove neovisnosti, profesionalnosti i odgovornosti. Sukladno tome. Zakonom o PA NN 153/09 osnovana je Pravosudna akademija, kao
o imenovanju, napredovanju, premještaju, razrješenju i stegovnoj odgovornosti sudaca i predsjednika sudova. 38. Utvrđivanje sigurnosnih prepreka možda bi moglo imati svrhu kod prvog imenovanja sudaca odnosno kada neka osoba prvi puta postaje sudac. Osporenom odredbom se stvara pravna situaciju u kojoj posebno ... , samostalno odlučuje o imenovanju, napredovanju, premještaju, razrješenju i stegovnoj odgovornosti sudaca i predsjednika sudova, osim predsjednika Vrhovnog suda ... žalbe na odluku o razrješenju s dužnosti ili stegovnu odgovornost, koja ima suspenzivni učinak. Žalba se podnosi Ustavnom sudu. Ove postupovne mjere
prednje označenom pravilniku, a ne postoji niti odluka nadležnog tijela unutar Ustanove koja bi isto odobravala, takvo postupanje nije dopušteno ... mandata ravnateljice mogu biti razlogom za razrješenje dužnosti ravnatelja, međutim ne mogu biti opravdanim razlogom za otkaz ugovora o radu sklopljenog nakon isteka mandata ili razrješenja dužnosti ravnatelja i to za radno mjesto različito od dužnosti i radnog mjesta ravnateljice. (...) Isto tako ... isteka mandata odnosno imenovanja nove ravnateljice (članak 1.), da se po prestanku obavljanja dužnosti ravnateljice podnositeljica ima pravo vratiti na
pravu, posvojenje ili, kad je to prijeko potrebno, smještaj u odgovarajuće ustanove za skrb o djeci. Pri razmatranju rješenja, osobita pozornost mora se ... obavljanja skrbništva", omogućeno imenovanje zamjenika skrbniku, čime se može spriječiti "zastoj" u obavljanju poslova skrbnika. Također je predlagateljica ... za posebno skrbništvo, kao samostalna i neovisna ustanova koja je upisana u sudski registar. Nadalje, istaknula je da su ObiZ-om/14 unesene određene izmjene ... djeteta, posebno njezini članci 3., 7., 8., 9., 11., 12., 20. i 21. koji glase: "Članak 3. 1. U svim akcijama koje se odnose na djecu, bilo da ih poduzimaju
ustrojstvo sudova, poslovni sudske uprave i ovlasti predsjednika suda, poslovi ravnatelja sudske uprave, zaštita prav na suđenje u razumnom roku, nadzor nad ... , imenovanje sudaca porotnika, uvjeti i postupak za imenovanje stalnih sudskih tumača, vještaka i procjenitelja te sredstva za rad sudova. (...) Zakonom ... propisano je da pored poslova propisanih Zakonom o sudovima, poslovi sudske uprave obuhvaćaju i stručne poslove u vezi s imenovanjem, stegovnom odgovornošću, razrješenjem te ostvarivanjem drugih prava i dužnosti sudaca. Konačno, ministar pravosuđa ima zakonsku ovlastdonijetiSudski poslovnik kojim se propisuju
tužbe nadležan općinski sud, budući se rješenje Ministarstva poziva na odredbu čl. 79. st. 3. Zakona o ustanovama (razrješenje i imenovanjeravnatelja do izbora i imenovanja novih organa ustanove), a da se upravni spor može voditi u vezi imenovanja i razrješenja samo na temelju odredbe čl. 38. st. 2. u vezi ... ). Pobijana rješenja o imenovanju i razrješenjuravnatelja donijelo je nadležno ministarstvo. Po odredbi čl. 42. st. 3. Zakona o ustanovama, ako ravnatelja ... razrješenju i rješenja o imenovanjuravnatelja. Upravni sud Republike Hrvatske svojim rješenjem od 20. veljače 1997. godine, br. Us 8277/95-4, oglasio se
pretpostavke i postupak za imenovanje i razrješenjeravnatelja zdravstvene ustanove i v.d. ravnatelja nisu istovjetni. Naime, odredba čl. 53. st. 1. i 2. Zakona ... , 55/96, 1/97-pročišćeni tekst, 111/97, 95/00, 129/00) kojima se uređuje razrješenje od dužnosti ravnatelja zdravstvene ustanove ne odnose se i na ... dužnosti ima prava i obveze ravnatelja, pri čemu se na njega ne odnose zakonske odredbe o imenovanju i razrješenjuravnatelja. Stoga je Upravno vijeće ... zbog toga što nije izvršen uvid u odluku tuženika o imenovanju tužiteljice za v.d. ravnatelja tuženika. Iznesenim prigovorima revident dijelom ukazuje na
odredbe članka 44. stavak 2. Zakona o ustanovama nedvojbeno proizlazi dužnost razrješenjaravnateljaustanove u situaciji kada ravnatelj ne postupa po ... navedene odredbe (koja propisuje obvezu, a ne mogućnost razrješenjaravnateljaustanove) sankcija najtežih oblika povreda, a što prema Zakonu o odgoju ... razrješenju kao ravnateljice osnovne škole, za ukidanje odluke o imenovanju vršitelja/ice dužnosti ravnatelja tuženice, za poništenje odluke o otkazu ugovora ... odredbom člana 44. stavak 4. Zakona o ustanovama prema kojoj je škola dužna, u slučaju razrješenjaravnatelja, raspisati natječaj za ravnatelja u roku od 30
toga što izabrani kandidat ne ispunjava uvjete koji su objavljeni u natječaju, a st. 3. istog članka propisano je da ako ravnateljaustanove imenuje ... ravnatelja imenuje i razrješuje upravno vijeće, ako posebnim zakonom nije drugačije određeno, s tim da se zakonom ili aktom o osnivanju može odrediti da ravnatelja javne ustanove imenuje Vlada Republike Hrvatske, nadležno ministarstvo ili predstavničko tijelo jedinica lokalne samouprave (st. 2.). Odredbom čl ... . st. 1. ZU propisano je da ravnateljustanove može biti razriješen prije isteka vremena na koji je imenovan, a st. 2. istog članka propisani su razlozi
i imenovanjuravnatelja koje donose tijela temeljem čl. 79. st. 2. Zakona o ustanovama ("Narodne novine", br. 76/93. - dalje ZOU) ne predstavljaju upravne akte u ... vezani za imenovanje i razrješenjeravnatelja u nadležnosti Upravnog suda. Odlučujući o nastalom sukobu nadležnosti ovaj Vrhovni sud je našao da je ... Državnom odvjetništvu Republike Hrvatske, radi poništaja odluke o razrješenjuravnatelja, rješavajući sukob nadležnosti između Upravnog suda Republike ... tužbom radi poništaja rješenja o njegovom razrješenju dužnosti ravnatelja Osnovne škole Vladimir Nazor u Zagrebu. Ovo rješenje o razrješenju doneslo je
sud Republike Hrvatske. Upravni sud Republike Hrvatske nalazi da odluke o imenovanju i razrješenjuravnatelja, a koje donose tijela iz čl. 79. st. 3 ... . Zakona o ustanovama ("NN" br. 76/93) ravnatelje javnih ustanova imenuje i razrješava Upravno vijeće ustanove ako to posebnim zakonom u smislu čl. 35. istog zakona nije drugačije određeno. Odredbom st. 2. čl. 38. Zakona o ustanovama propisana je i mogućnost da ravnatelje javnih ustanovaimenuje i razrješava ... drugim slučajevima o tužbi odlučuje sud nadležan za radne sporove. U konkretnom predmetu tužitelj je imenovan za ravnatelja javne ustanove, ovdje Narodnog
. Sukladno odredbi čl. 130.a st. 1. toč. 3. Zakona o odgoju ravnatelju školske ustanove ugovor o radu prestaje na kraju školske godine u kojoj ravnatelj ... razriješiti ravnatelja i prije isteka roka na koji je imenovan, ako se utvrdi da su se stekli uvjeti za razrješenje, propisani Zakonom o ustanovama, odnosno ako ravnatelj krši obveze iz ugovora iz čl. 128. st. 1. ovog Zakona ili da ravnatelj zanemaruje obveze poslovodnog i stručnog voditelja školske ustanove. 11 ... u vezi s čl. 130.1 st. 1. toč. 3. Zakona o odgoju prema kojem je Upravno vijeće dužno razriješiti ravnatelja školske ustanove i prije isteka mandata
nalazi da odluke o imenovanju i razrješenjuravnatelja, a koje donosi tijelo iz čl. 79. st. 3. Zakona o ustanovama, ne predstavljaju upravni akt protiv ... odluke tuženika o razrješenju od dužnosti ravnatelja škole P. u Z. stvarno je nadležan odlučiti Upravni sud Republike Hrvatske. Obrazloženje Rješenjem od ... rješenja tuženika o razrješenju od dužnosti ravnatelja škole P. u Z. i predmet ustupan na rješavanje Općinskom sudu u Zagrebu. Općinski sud u Zagrebu dopisom ... nastalog spora stvarno je nadležan Upravni sud Republike Hrvatske. Prema odredbi čl. 38. st. 1. Zakona o ustanovama ("Narodne novine", br. 76/93) ravnatelje
pravnog statusa zaposlenih u nacionalnim parkovima kao javnim ustanovama. Prema odredbi čl. 17. Zakona o zaštiti prirode, zaštićenim dijelovima prirode upravljaju javne ustanove koje osniva Vlada Republike Hrvatske, koja prema odredbi čl. 23. istog Zakona imenuje i razrješuje ravnatelje tih ustanova. Prema odredbama Zakona o ustanovama (čl. 39., 40. i 44.) ravnateljustanove imenuje se na temelju javnog natječaja, njegov mandat je 4 godine, ako zakonom, aktima o osnivanju ili statutom nije drugačije određeno, a ista osoba može se ponovo imenovati za ravnatelja, s tim da ravnateljustanove može biti razriješen prije
o radu, jer je pitanje imenovanjaravnatelja bilo regulirano u vrijeme tužiteljevog razrješenja odredbom iz čl. 86. Zakona o osnovnom školstvu ("Narodne ... tužitelj dana ... godine imenovan ravnateljem škole, Odlukom o imenovanju, klasa: 602-02/96-03/443, ur. br. 532/1-96-2, - da je nakon toga tuženik s ... ravnateljem rješenjem o imenovanju Ministarstva prosvjete i športa, dana ... godine, na vrijeme od četiri godine, - da je rješenjem istog Ministarstva razriješen dužnosti ravnatelja prije isteka mandata, a dana ... godine, - da je tužitelj protiv rješenja o razrješenju pokrenuo i upravni spor, - da je tuženik
nije drugačije određeno. Stavkom 2. navedenog članka Zakona, propisano je da se Zakonom ili aktom o osnivanju može odrediti da ravnatelja javne ustanove ... o odluci Vlade o razrješenjuravnatelja iz čl. 42. st. 3. Zakona o ustanovama, o toj odluci nadležan je rješavati u konkretnom slučaju Općinski radni sud u ... ravnatelja iz čl. 42. st. 3. Zakona o ustanovama ("Narodne novine", broj 76/93,29/97,47/99 i 35/08), pa se primjenjuju odredbe čl. 18. Zakona o osnivanju ... o imenovanju zbog bitne povrede postupka ili zbog toga što izabrani kandidat ne ispunjava uvjete koji su objavljeni u natječaju. Stavkom 3. navedenog članka
temelju odredbe čl. 42. Zakona o ustanovama ("Narodne novine", broj 76/93) mogao u roku od 15 dana od primitka obavijesti o imenovanjuravnatelja ... u Z., radi poništenja odluke o izboru i imenovanjuravnatelja tuženika i isplate naknade plaće, odlučujući o reviziji tužitelja protiv pravomoćne ... . siječnja 2003. kojom je poništena odluka o izboru i imenovanja tuženikovog ravnatelja od 28. studenog 2001., te zahtjevom za naknadu razlike plaće koju bi ... dužnost, a zahtjev za naknadu razlike plaće ocijenili su djelomično osnovanim i to za razdoblje od tužiteljevog nezakonitog razrješenja dužnosti ravnatelja
sud ne može primijeniti u konkretnom slučaju, jer propisuje pretpostavke za postupak razrješenjaravnateljaustanove prije isteka mandata te stoga nije ... pomoćnika direktora i razloge razrješenja može primijeniti odredba čl. 44. Zakona o ustanovama kojom odredbom su propisani razlozi zbog kojih ravnatelj ... i općim aktima Zavoda. Međutim postupak razrješenja pomoćnika direktora nije uređen spomenutim aktima. Tuženik je javna ustanova te u nedostatku propisa o razrješenju u općim aktima tuženika valja primijeniti odredbe Zakona o ustanovama koji u odredbi čl. 48. propisuje da se glede imenovanja i razrješenja stručnog
određeno je da je nadležno tijelo dužno razriješiti ravnateljaakoravnatelj ne postupa po propisima ili općim aktima ustanove, ili neosnovano ne izvršava odluke organa ustanove ili postupa protivno njima, ako ravnatelj svojim nesavjesnim ili nepravilnim radom prouzroči ustanovi veću štetu ili ako zanemaruje ili nesavjesno obavlja svoje dužnosti tako da su nastale ili mogu nastati veće smetnje u obavljanju djelatnosti ustanove. Budući da je ravnatelj ... . Budući da je ravnatelj poslovodni i stručni ravnatelj školske ustanove koji je odgovoran za zakonitost rada i stručni rad školske ustanove (čl. 125. ZOOOSŠ
čl. 45. Zakona o ustanovama („Narodne novine“, broj 76/93, 29/97 i 47/99 – dalje: ZU) protiv odluke o razrješenjuravnatelj koji je razriješen ima ... predviđenih čl. 44. Zakona o ustanovama i Statutom tuženika. Odlukom o razrješenjuravnatelja od 3. srpnja 2007. tužiteljica je razriješena dužnosti ravnateljice, a na temelju čl. 33. Statuta tuženika (koji regulira identične razloge za razrješenje kao i čl. 44. st. 2. toč. 3. ZU). Prema tim odredbama ravnateljustanove može biti razriješen prije isteka vremena na koje je imenovan ako ne postupa po propisima ili općim aktima ustanove ili neosnovano ne
utvrđeno „da je tužitelj...kršio ugovorne obveze, a što znači da je kao ravnateljustanove postupao po Statutu OŠ F. K. A. P. od 10. veljače 2009., a nikakvu ... slučaju valja poći od zakonskih odredaba kojima je bilo regulirano pitanje imenovanja i razrješenjaravnatelja osnovnih škola u vrijeme kada je tužitelju ... se stekli uvjeti za razrješenje propisani Zakonom o ustanovama te ako ravnatelj zanemaruje obveze stručnoga voditelja škole. Školski odbor može ... dužno razriješiti ravnatelja najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je imenovano.", (stavak 8.) "Način i postupak imenovanja i razrješenjaravnatelja
imenovanja novih organa škole s time da je takav izbor ravnatelja bio u skladu s Zakonom o ustanovama, - da je P. V. imenovan ravnateljem na određeno vrijeme (do imenovanja novih organa škole), - da je P. V. rješenjem o razrješenjuravnatelja razriješen dužnosti ravnatelja O. š. D. sa danom 17. listopada 1996 ... u vrijeme sklapanja navedenog ugovora bilo propisano da ravnateljne može bez posebne ovlasti upravnog vijeća ili osnivača ustanove, odnosno organa ... osoba, ili u ime i za račun drugih osoba. Člankom 37. st. 4. ZU propisano je da ravnateljustanove može dati drugoj osobi punomoć samo u granicama svojih
shvaćanje da odluka o razrješenjuravnatelja predstavlja upravni akt, da razriješeni ravnatelj prestaje obavljati te poslove i da je ustanova, odnosno tuženik ... ili propisima kojima se uređuju radni odnosi dovode do prestanka ugovora o radu, 3. akoravnatelj ne postupa po propisima ili općim aktima ustanove, ili neosnovano ne izvršava odluke organa ustanove ili postupa protivno njima, 4. ako ravnatelj svojim nesavjesnim ili nepravilnim radom prouzroči ustanovi veću ... vršitelj dužnosti ravnatelja, a ustanova je dužna raspisati natječaj za ravnatelja u roku od 30 dana od dana imenovanja vršitelja dužnosti.“ S obzirom da
rješenje iz tih razloga poništi. Odredbom čl. 42. st. 3. Zakona o ustanovama propisano je da ako ravnateljaustanove imenuje Vlada Republike Hrvatske ... . Statuta grada Metkovića ("Neretvanski glasnik", 4/09 i 2/13). Stoga, kako je u konkretnom slučaju za imenovanje zapovjednika, te njegovo razrješenje ... drugačije određeno. U konkretnom slučaju za imenovanje zapovjednika Javne vatrogasne postrojbe M., te njegovo razrješenje nadležno je izvršno tijelo jedinice ... Metkovića, M., kojeg zastupa gradonačelnik B. P., radi poništenja rješenja o razrješenju dužnosti, odlučujući o sukobu nadležnosti između Visokog upravnog
za imenovanje i razrješenje dužnosti osobe ravnatelja ili vršioca dužnosti ravnatelja - a to je bio općinski krizni štab. Općinski krizni štabovi ovlašteni su, a ... takvo ovlaštenje -koordinativno - ne spada postavljanje (i razrješavanje) vršioca dužnosti ravnatelja zdravstvene ustanove. Takvu odluku koju je donijela ... dužnosti ravnatelja tuženika dr. R.Ž., a iz razloga izostanka s posla - neopravdanog od 22. X. 1991. godine pa nadalje pet uzastopnih dana. U vrijeme ... 20. IX. 1991. godine. U vrijeme donošenja navedenog rješenja o prestanku radnog odnosa tužiteljice ravnatelj tuženika bila je E.J.-S., koja je te
Odluci ravnatelja o imenovanju vršitelja dužnosti rukovoditelja Radne jedinice, prestao postojati. Stoga ne postoji proturječje razloga pobijanih presuda ... Gasparini i Ivke Zlokić, kao članova vijeća, u pravnoj stvari tužiteljice Đ. B. iz P., zastupane po A. i V. Z., odvjetnicima u P., protiv tuženika Javne ustanove Nacionalni park B. zastupane po E. S., odvjetniku u P., radi poništenja odluke o prestanku radnog odnosa, odlučujući o reviziji tužiteljice protiv ... na vrijeme od četiri godine, - da je istekom četverogodišnjeg roka tužiteljica dopisom ravnatelja obaviještena o prestanku obavljanja dužnosti
– dalje: ZOU) i Zakona o knjižnicama ("Narodne novine" broj 105/97, 5/98, 104/00, 69/09), koje se tiču pravnog statusa zaposlenih u javnim ustanovama. Prema odredbama ZOU (čl. 39., 40. i 44.) ravnateljustanove imenuje se na temelju javnog natječaja, njegov mandat je 4 godine, ako Zakonom, aktima o osnivanju ili Statutom nije drugačije uređeno, a ista osoba može se ponovno imenovati za ravnatelja, s tim da ravnateljustanove može biti razriješen prije vremena na koje je imenovan. Odredbe navedenih zakona ne daju izravan odgovor na pitanje radnopravnog statusa osobe imenovane na dužnost ravnatelja nakon razrješenje