Popisu subjekata revizije, jedinicama državnog sektora, lokalne samouprave, pravnim osobama koje se financiraju iz proračuna i kojima je osnivač država ili lokalne jedinice, političkim strankama, nezavisnim zastupnicima i nezavisnim lokalnim vijećnicima, dodala bi se i Hrvatska narodna banka.
Revizija središnje banke obuhvatila bi postupak ocjenjivanja jesu li aktivnosti, financijske transakcije i informacije koje se odnose na troškove poslovanja u dijelu administrativnog poslovanja, stjecanja, upravljanja i raspolaganja nekretninama, pokretninama i opremom u svakom bitnom pogledu u skladu s mjerodavnim propisima prema kojima posluje HNB.
Ocjenjivalo bi se i ostvaruju li se učinkovito programi, projekti i aktivnosti u navedenim područjima, odnosno prema načelima "ekonomičnosti, djelotvornosti i svrsishodnosti, i mogu li se poboljšati". Državni ured za reviziju pritom ne bi bio ovlašten provjeravati, niti ocjenjivati ostvarivanje ciljeva i zadataka Banke propisanih Zakonom o HNB-u kao ni zadataka koje Banka obavlja u skladu s ugovorom o funkcioniranju EU-a.
Revizija ne bi imala ni ovlast davati HNB-u, njezinim tijelima ili članovima tijela izravne ili neizravne upute kojima bi se utjecalo na njihovu neovisnost.