Iz obrazovanja

Na varaždinskom FOI-ju konferencija o dizajnu učenja

01.06.2023 15:09 VARAŽDIN, 1. lipnja 2023. (Hina) - Varaždinski Fakultet organizacije i informatike (FOI) Sveučilišta u Zagrebu u četvrtak je bio domaćin konferencije o dizajniranju učenja u hibridnom okruženju.
Konferencija je dio ERASMUS+ projekta u vrijednosti 237.085 eura u kojem FOI ima ulogu partnera, na čelu s Blaženkom Divjak, bivšom ministrica obrazovanja. Konferencija pod nazivom 'Kako dizajnirati učenje u hibridnom okruženju? - kreativni, inovativni i poduzetni nastavnik' okupila je sudionike iz područja obrazovanja i istraživanja te je fokusirana na temu dizajniranja učenja u hibridnom okruženju, s naglaskom na kreativnost, inovativnost i poduzetnost nastavnika. Dio je to aktivnosti na Erasmus+ projektu eDESK - Digital and Entrepreneurial Skills for European Teachers in the COVID-19 World, kojim se želi podići digitalne i poduzetničke vještine europskih nastavnika u (post) covid eri.

Hibridnu nastavu upotrebljavati odgovorno

"To je završna konferencija projekta, međutim, naglasak je na tome kako odgovorno upotrebljavati nastavu koja je u online, odnosno hibridnom okruženju. To znači da tehnologiju koristimo kako bismo mogli održati nastavu za one koji su s nama na fakultetu ili u školi, ali i one koji iz različitih razloga nisu”, naglasila je Blaženka Divjak. Istraživačka grupa s FOI-ja ostvarila je značajan napredak u području razvoja digitalnih kompetencija za nastavnike. U suradnji s partnerima iz Španjolske, Portugala i Finske u protekle su dvije godine intenzivno radili na konceptualizaciji i sadržaju platforme za učenje digitalnih kompetencija te njezinom pilotiranju.

Time se želi podržati nastavnike u stjecanju ključnih kompetencija za suvremeno obrazovanje te omogućiti implementaciju naprednih metoda poučavanja u promjenjivom svijetu. „FOI laboratorij za analitiku učenja razvio je softwer koji se već sada upotrebljava u više od 30 država svijeta, a koristimo ga zato da bismo dobro osmislili kako u nastavi koristiti tehnologiju, ali i različite aktivnosti koje pomažu učenicima i studentima da bolje nauče”, istaknula je Divjak.