Mapa portala English O nama > Podrška korisnicima   01 5999 918
Traži po     > Po zbirkama  Pomoć prilikom traženja  
EDUS-INFO > Dnevni EDUS-INFO > Novosti iz obrazovanja > Izabrana novost
 
        - +   *  

Novosti iz obrazovanja

16.3.2018

Dodijeljene godišnje nagrade za novinarske radove koji promiču vrijednosti obrazovanja

Izvor: HINA

ZAGREB, 16. ožujka 2018. (Hina), „Godišnje nagrade za novinarske radove koji promiču vrijednosti obrazovanja“ dodijeljene su u petak u Zagrebu u organizaciji udruge Pragma, uz pokroviteljstvo i potporu Grada Zagreba te partnerstvo Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu.

Nagradu u kategoriji za najbolji tiskani / online prilog dobila je Gordana Foder za rad „Nismo svi isti“ koji govori o ‘drugačijima’ i odbacivanju predrasuda, a koji je objavljen na portalu varazdinski.rtl.hr. U kategoriji za najbolji radijski prilog nagradu je dobila novinarka Hrvatskog radija Ivana Sučić za prilog „Sva čuda prijateljstva“ u emisiji Izvan okvira. Za najbolji televizijski prilog proglašen je rad novinarke RTL-a Leona Šiljeg „Bez krova nad glavom student položio ispite“, koji govori o studentu beskućniku.Prijave radova su trajale do 3. siječnja 2018. a nakon čega je školama proslijeđeno 12 radova između kojih su one izabrale danas nagrađene.

Tema ovogodišnje Nagrade „Nastavi dobru priču!“, nastojala je potaknuti novinare za radove koji su usmjereni na vještine empatije, aktivnog slušanja, etičnog i prosocijalnog ponašanja i suradnje, rečeno je.Profesor na Fakultetu političkih znanosti Igor Kanižaj kazao je da suosjećanja nema mnogo u hrvatskim medijima, da su neke druge teme zastupljenije, ali da u takvim temama treba voditi računa i o zaštiti dostojanstva ljudi o kojima se govori. Danijel Labaš iz Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu požalio se da bi urednici trebali imati više svijesti pri objavljivanju tema koje su bešćutne. Novinari trebaju naći načina kako upozoriti na neprihvatljive pojave, a da ih ne potiču, kazao je nastavnik Denis Vincek iz Zlatara proveo je istraživanje u školama u Krapinsko-zagorskoj županiji koje je pokazalo da se mladi koji se susretnu s problemima u medijima ili internetu najčešće za pomoć obraćaju roditeljima, ali da je kod većine njih medijska pismenost prilično niska te da zapravo ne mogu pomoći svojoj djeci.

Arhiva

Aktualne novosti iz obrazovanja

Izvor

HINA

RSS Izvori

2019

Listopad

Rujan

Kolovoz

Srpanj

Lipanj

Svibanj

Travanj

Ožujak

Veljača

Siječanj

2018

Prosinac

Studeni

Listopad

Rujan

Kolovoz

Srpanj

Lipanj

Svibanj

Travanj

Ožujak

Veljača

Siječanj

2017

Prosinac

Studeni

Listopad

Rujan

Kolovoz

Srpanj

Lipanj

Svibanj

Travanj

Ožujak

Veljača

Siječanj

2016

Prosinac

Studeni

Listopad

Rujan

Kolovoz

Srpanj

Lipanj

Svibanj

Travanj

Ožujak

Veljača

Siječanj

2015

Prosinac

Studeni

Listopad

Rujan

Kolovoz

Srpanj

Lipanj

Svibanj

Travanj

Ožujak

Veljača

Siječanj

2014

Prosinac

Studeni

Listopad

Rujan

Kolovoz

Srpanj

Lipanj

Svibanj

Travanj

Ožujak

Veljača

Siječanj

 
Postavi za početnu stranicu Spremi stranicu u favorite