Mapa portala English O nama > Podrška korisnicima   01 5999 918
Traži po     > Po zbirkama  Pomoć prilikom traženja  
EDUS-INFO > Stručni članci >
 

Stručni članci

Stranica 1 / 1
Dokumenti od 1 do 9 (od ukupno 9)
Naslov Datum
Teleworking - rad na daljinu 13.3.2014
Jedna od mogućih strategija motivacije, koja se pokazala naročito efikasnom, vezana je za fleksibilne rasporede rada. Odnosi se na upotrebu različitih metoda i tehnika planiranja i organizacije radnog vremena. Kako bi se povećala motivacija zaposlenih, sve je češća upotreba atipičnih i nestandardnih oblika organizacije i rasporeda rada. Cilj je da se kroz korištenje različitih varijanti radnog vre...
Etika u poslovanju 30.7.2013
Suočeni s neizvjesnošću i financijskom krizom u poslovnom okruženju izazvanom nizom faktora od prelaska na nove tehnologije i industrije, nove proizvode i usluge, trendove, ponudu i potražnju, modu, svjetonazore, prijevare, obmane, koruptivna ponašanja itd., u fokusu svih tih naslova je ljudski faktor putem odlučivanja i procesa donošenja odluka. Sve više i više nameće se kao nasušna potreba i imp...
Uloga monetarnog nominalizma i zaštitnih klauzula u ispunjenju novčanih obveza 26.2.2013
Obveze mogu biti novčane ili nenovčane ovisno o tome je li predmet obveze predaja iznosa novca kao sredstva plaćanja ili što drugo. Novac kao naročita vrsta stvari služi kao osnova za podjelu obvezno pravnih odnosa na one s novcem kao predmetom obveze i one koje imaju za predmet obveze neku drugu stvar, a ne novac, pa prema tome razlikujemo novčane od nenovčanih obveza.
Odgovornost prodavatelja za materijalne i pravne nedostatke stvari i prava kupca u ugovoru o kupoprodaji 18.4.2013
Ugovorom o kupoprodaji prodavatelj se obvezuje predati kupcu stvar u vlasništvo, a kupac se obvezuje platiti mu cijenu. Prodavatelj je svoju obvezu ispunio u cijelosti tek onda kada je kupcu predao stvar koja ima određena svojstva koja mogu biti propisana, ugovorena ili uobičajena. Ako stvar nema određena svojstva, prodavatelj odgovara kupcu za nedostatke stvari koji mogu biti materijalni ili pravni.
Korporativni identitet 15.9.2015
Korporativni identitet je osobnost tvrtke, a dizajniran je radi olakšavanja postizanja poslovnih ciljeva. Osnovne komponente identiteta polaze od misije i vizije, odnosno definiranih vrijednosti tvrtke, što čini osnovu za pozicioniranje, isticanje ključnih komparativnih prednosti, otkrivanje slabosti i definiranje održivih ciljeva tvrtke. U analizi i definiranju korporacijskog identiteta potrebno ...
Unapređenje zdravstvene zaštite primjenom informacijsko komunikacijske tehnologije 24.2.2015
Informacijsko društvo sinonim je za nove informacijske i komunikacijske tehnologije. Početkom 90-ih godina došlo je do procvata novih informacijsko komunikacijskih tehnologija što je značilo početak masovne upotrebe elektroničke razmjene informacija, približavanje digitalnim tehnologijama, povećanje korištenja interneta i otvaranje telekomunikacijskih tržišta. Informacijsko društvo donijelo je zna...
Kako poboljšati odnose među radnim kolegama 14.10.2014
Zadovoljiti zahtjeve modernog načina poslovanja i biti uspješan u poslovnom svijetu danas je izuzetno teško i stresno. Svaki poslovni čovjek koji se želi razvijati i profesionalno napredovati treba biti spreman na brojne promjene, spreman na učenje, odricanja, kompromise, treba neprestano razvijati vlastite potencijale i njegovati odnose. Također, znamo da biti uspješan u poslu ne znači nužno biti...
Socijalno poduzetništvo 3.1.2017
Termin socijalno poduzetništvo pojavljuje se krajem osamdesetih godina prošlog stoljeća u Italiji i u drugim europskim zemljama. Pojava ideje i prakse socijalnih tvrtki povezana je s razvojem kapitalizma u 18. i 19. stoljeću, kada su osnivane grupe za samopomoć i druga udruženja vođena principima filantropije i milosrđa.
Ponašanje potrošača 24.7.2014
Ponašanje potrošača je zanimljivo budući da su svi ljudi, uz mnogobrojne uloge koje imaju u pojedinim fazama života i potrošači od najranije dobi. Stoga ljudi u ulozi potrošača, iz vlastitog iskustva, mogu izvesti niz zaključaka i samim time bolje razumjeti vlastito i tuđe ponašanje prilikom kupnje. Proučavanje ponašanja potrošača kao zasebne marketinške discipline započelo je kada su proizvođači ...
<<  Prijašnja | Stranica: 1 | Sljedeća  >>

Prikaži SVE

Tip članka

Članak bez primjera obrasca(9)

Klasifikacija

2. PRAVOSUDNI SUSTAV(2)
4. GOSPODARSKOPRAVNO UREĐENJE(3)
5. GOSPODARSKE DJELATOSTI(1)
9. RADNO PRAVO, ZDRAVSTVO, SOCIJALNA SKRB(3)

Datum

2017(1) 2015(2) 2014(3) 2013(3)

Autori

ABCĆČDĐEFGHIJKLMNOPR SŠTUVZŽ

Autori

< SviRaffaelli
 
Postavi za početnu stranicu Spremi stranicu u favorite